  • Data: 2014-02-01 18:26:19
    Temat: Re: Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-01 17:44, Akarm pisze:

    > Proszę: W910i, X10 mini, C510, W300i, W380i, W595s.
    > A wcześniej jeszcze Ericsson T39.
    > Sieć Idea i Orange. Każdy po wzięciu w dłoń tracił możliwość
    > telefonowania, siedząc w kieszeni informował dzwoniących o mojej
    > niedostępności. Czy w domu (Bródno), czy w pracy (Saska Kępa,
    > Puławska/Wałbrzyska), czy podczas jazdy, czy w trakcie spaceru - po
    > prostu zawsze.

    Znaczy centrum z tego średnie, a dziesiątki (by nie rzecz
    setki) tysięcy ludzi korzysta z tego samego i problemy masz tylko Ty?
    Może problem tkwi jednak w Twojej osobie, numerze, operatorze, karcie?

    > W serwisach nie za bardzo mi wierzyli więc filmowałem jak aparat po
    > wzięciu w dłoń traci zasięg i dopiero po odłożeniu na biurko mogę
    > dzwonić. Nie mogłem tylko w żaden sposób pokazać jak tracę kontakt z
    > rozmówcą w trakcie rozmowy. :)

    Ta opowieść wygląda na tak nieprawdopodobną, że wymagałaby potwierdzenia
    przez niezależnych świadków. Zupełnie serio. Znaczy nie jest niemożliwa
    interakcja magicznej dłoni z konstrukcją anteny w telefonie, ale zbyt
    duża 'powtarzalność' dla różnych modeli sugeruje jednak zdecydowanie
    inną przyczynę problemów.