  • 1. Data: 2017-01-22 18:41:57
    Temat: Jaki tani "tusz" do drukarki laserowej?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Interesuje mnie drukarka laserowa ze względu na prędkość wydruku, może
    być mono i może nie mieć skanera bo mam już urządzenie Brother j315w. To
    byłoby do drukowania dużych dokumentów.
    Które z tych wybrać:
    http://allegro.pl/listing/listing.php?a_enum%5B17389
    %5D%5B8%5D=8&a_enum%5B24170%5D%5B1%5D=1&buyNew=1&off
    erTypeBuyNow=1&order=d&bmatch=base-relevance-floki-5
    -ele-1-3-1018&search_scope=category-4584&string=dupl
    ex&price_to=600

    ze względu na tani tusz, atrament, kartdridż czy co jest używane w tych
    drukarkach.

  • 2. Data: 2017-01-22 19:57:11
    Temat: Re: Jaki tani "tusz" do drukarki laserowej?
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-01-22 o 18:41, Borneq pisze:
> [...]
    ex&price_to=600

    > ze względu na tani tusz, atrament, kartdridż czy co jest używane w tych

    SAMSUNG ML2010PR jest nie do zajechania, a zastępnik kupiłem cos za 60zł
    (cały kartridz, nowy). Jedyna, poważna wada, tej drukarki to słaba
    konstrukcja podajnika, lubi nie chwytać papieru (musi być perfekcyjny -
    suchy i prosty) a idealne wydrukowanie dwustronne graniczy z cudem
    (drugie przejscie papieru już nie jest idealnie prostopadłe). Mam
    słabość do tych drukarek (to moja druga) ze względu na super jakośc
    wydruku i symboliczne koszty eksploatacyjne.

    --
    @foe_pl

  • 3. Data: 2017-01-22 20:11:43
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 22.01.2017 o 19:57, the_foe pisze:
    > (drugie przejscie papieru już nie jest idealnie prostopadłe). Mam
    > słabość do tych drukarek (to moja druga) ze względu na super jakośc
    > wydruku i symboliczne koszty eksploatacyjne.

    Choć może na razie nie, bo dawno nie drukowałem do czytania dokumentów
    wielkich rozmiarów, ale zastanowię się nad nią.

  • 4. Data: 2017-01-22 20:33:50
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 22.01.2017 o 19:57, the_foe pisze:
    > SAMSUNG ML2010PR jest nie do zajechania, a zastępnik kupiłem cos za 60zł

    a na czym polega ręczny duplex?

  • 5. Data: 2017-01-22 20:54:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-22 18:41, Borneq wrote:
    > ze względu na tani tusz, atrament, kartdridż czy co jest używane w tych
    > drukarkach.

    HP Laserjet 2100/2200 po przeglądzie. Popsuje się (wątpie) kupisz nastepną.

  • 6. Data: 2017-01-22 21:33:17
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-22 o 20:33, Borneq pisze:

    > a na czym polega ręczny duplex?

    "Ręczny duplex" znaczy, że nie ma duplexu.

    Sterownik drukuje strony nieparzyste, wkładasz ponownie stertę papieru
    do zasobnika i idzie wydruk nieparzystych.

    Jak coś się zatnie, to od tego miejsca (o ile w trakcie nie zuważysz
    problemu) musisz ponownie drukować obie strony na pozostałych kartkach.

    Jeśli potrzebujesz duplexu, szukaj tylko i wyłącznie sprzętowego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2017-01-22 21:52:24
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    > HP Laserjet 2100/2200 po przeglądzie. Popsuje się (wątpie) kupisz nastepną.

    No tak, cena przystępna, jednak myślałem nad full duplexem przy dużej
    ilości stron

  • 8. Data: 2017-01-22 22:45:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Full dupleks przy dużej liczbie stron jest bardzo powolny.

    -----

  • 9. Data: 2017-01-22 22:58:19
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 22.01.2017 o 22:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Full dupleks przy dużej liczbie stron jest bardzo powolny.

    Racja, drukarka laserowa ma być szybka. A jak działa ręczny dupleks?
    Wsadza się kartki tak dokładnie jak wyszły? Tylko niech się nic nie
    zatnie, czyli trzeba nie całość , tylko tak po 10-20 stron?

  • 10. Data: 2017-01-22 23:00:54
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 22.01.2017 o 22:58, Borneq pisze:
    > Racja, drukarka laserowa ma być szybka. A jak działa ręczny dupleks?
    > Wsadza się kartki tak dokładnie jak wyszły? Tylko niech się nic nie
    > zatnie, czyli trzeba nie całość , tylko tak po 10-20 stron?

    Chyba zrezygnuję z full dupleksu, nie warto dopłacać, na razie są
    propozycje:
    Samsung ML2010PR
    HP Laserjet 2100/2200