  • 21. Data: 2020-03-07 20:25:28
    Temat: Re: Jaki tani, dobry, nowy smartfon?
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 07.03.2020 o 19:40, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 07.03.2020 o 10:22, User pisze:
    > /../
    >>
    > Ale po co Ci 4?
    > Chcesz grać?

    Zdecydowanie nie.

    > Alcatela za 400zł polecam jak ma być tanio
    > ALCATEL 1S 4/64GB 2019 (złoty)
    > ALCATEL 1S 3/32GB 2019 (złoty)

    Chcę:
    - rozmawiać przez telefon
    - wysyłać i odbierać SMSy i MMSy
    - odbierać i wysyłać e-maile z załącznikami z kilku kont
    - korzystać z WWW w sposób szybki i płynny, żeby znajdywać informacje,
      jak np. z rozkładu jazdy, wykonywać bezpiecznie operacje bankowe itp.
    Co do tego potrzebuję?

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2020-03-07 22:06:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Czy poza w/w parametrami dobrze by było zwrócić uwagę na coś jeszcze?
    tak. nastawić się ze kupujesz marny telefon i nie oczekiwać zbyt wiele
    > Proszę o rady i pozdrawiam

    redmi note 3, 5, 8 w prolinie za 7 stów.
    ToMasz

  • 23. Data: 2020-03-08 00:40:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-03-07 20:22, Irokez pisze:

    > ta jasne, automatycznie zrobi dziurę w obudowie i wstawi tam diodę
    > doświetlającą jak jej nie będzie...

    To wtedy latarka będzie świeciła ekranem. Nie jest to dioda, ale z braku
    laku po ciemku i takie coś się przyda...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 24. Data: 2020-03-08 00:56:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-07 o 20:22, Irokez pisze:

    > ta jasne, automatycznie zrobi dziurę w obudowie i wstawi tam diodę
    > doświetlającą jak jej nie będzie...

    Co Ty pleciesz. Naciskam na ikonę i zapala się latarka z tyłu telefonu.
    Świeci bardzo dobrze. W ten sam sposób wyłączam. Nieraz tą latarką
    szukam na dywanie czegoś maleńkiego jak mi upadnie i nie mogę
    znaleźć....albo patrzę na przystanku autobusowym o której autobus
    przyjedzie jak prawie nic nie widać...itd.

    --
    animka

  • 25. Data: 2020-03-08 01:01:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-08 o 00:40, Krystek pisze:

    > To wtedy latarka będzie świeciła ekranem. Nie jest to dioda, ale z braku
    > laku po ciemku i takie coś się przyda...

    Ona nie świeci ekranem tylko z tyłu telefonu. W okienku do pstrykania fotek.

    --
    animka

  • 26. Data: 2020-03-08 07:11:04
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.03.2020 o 00:56, Animka pisze:

> [...]
    > znaleźć....albo patrzę na przystanku autobusowym o której autobus
    > przyjedzie jak prawie nic nie widać...itd.

    Czy ty kiedyś zrozumiesz tekst, który składa się z więcej niż z kilku
    słów i przestaniesz odpowiadać bez sensu oraz opisywać "wielkie" swoje
    sukcesy?

    --
    Czarek

  • 27. Data: 2020-03-08 10:41:52
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 7.03.2020 o 20:22, Irokez pisze: >> Aplikację latarki to sobie możesz
    zainstalować z play google.> > ta jasne, automatycznie zrobi dziurę w obudowie i
    wstawi tam diodę doświetlającą > jak jej nie będzie...
    Nie będzie wiosny, jak nie będą srali muchi. Rozmawiamy
    nie o abstrakcyjnych telefonach, ale o takich, które tę
    diodę mają i można ją tam zawsze - w mniej, lub bardziej
    skomplikowany sposób - włączyć fabrycznie. Osobno instalowane
    aplikacje do diody pozwalają nawet Animkom włączyć ją bez
    myślenia - w jaki sposób: naciskają po prostu widżet, czyli
    pstryczek, i eureka - zaświeciło się! Naciskają drugi raz -
    zgasło! Czyż to nie fantastyczne? Jak w wierszu Tuwima:

    Sterczy w ścianie taki pstryczek,
    Mały pstryczek-elektryczek,
    Jak tym pstryczkiem zrobić pstryk,
    To się widno robi w mig.

    Bardzo łatwo:
    Pstryk - i światło!
    Pstryknąć potem jeszcze raz,
    Zaraz mrok otoczy nas.
    A jak pstryknąć trzeci raz-
    Znowu dawny świeci blask.

    Taką siłę ma tajemną
    Ten ukryty w ścianie smyk!
    Ciemno - widno -
    Widno - ciemno.

  • 28. Data: 2020-03-08 11:26:30
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-08 o 01:01, Animka pisze:

    > Ona nie świeci ekranem tylko z tyłu telefonu. W okienku do pstrykania
    > fotek.

    No i widzisz Krystek?
    I po co Ci to było?

    --
    Irokez

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 29. Data: 2020-03-08 14:49:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.03.2020 o 20:25, User pisze:
    /.../
> [...]
    > - korzystać z WWW w sposób szybki i płynny, żeby znajdywać informacje,
    >   jak np. z rozkładu jazdy, wykonywać bezpiecznie operacje bankowe itp.

    Alcatel za 400 zł daje radę.
    3 giga RAM to jest wypas do tego

  • 30. Data: 2020-03-08 14:51:22
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.03.2020 o 00:56, Animka pisze:

    > Co Ty pleciesz. Naciskam na ikonę i zapala się latarka z tyłu telefonu.

    Jak masz fona bez lampy błyskowej to sie nie zapali, bo jej nie ma