  • 11. Data: 2009-08-31 20:44:33
    Temat: Re: Jaki szybki mosfet
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Gejzero wrote:

    > A jak wygląda sterowanie we wszelkiej maści przetwornikach optycznych do
    > światłowodów ?
    > Tylko że tam to chyba nie te rzędy prądów ?

    tez. Po drugie szybkie transmisje swiatlowodowe maja lasery a nie LEDy. Na
    wyjsciu drivera masz strukture push-pull, czyli przeciwsobna. W kazdym
    razie masz zdrowe prady ladujace i rozladowywujace. Uzywalismy np. diody
    SFH-costam. Imax ciagle miala chyba 50mA, ale nasz driver pakowal w toto 8A
    i to samo wyciagal. Jako ustrojstwo wyjsciowe mielismy wzmacniacz
    operacyjny wzmocniony tranzystorami BD139-BD140. Dosc dziwnie podlaczone,
    ale dziala. Jak gdzies wykopie schemat (to bylo 22 lata temu :-)), to
    zeskanuje i wysle (jak chcesz).

    Waldek.

  • 12. Data: 2009-09-04 14:06:53
    Od: Virus_7 <virus_7@usun_to.gazeta.pl>

    Gejzero pisze:
    > A jak wygląda sterowanie we wszelkiej maści przetwornikach optycznych do
    > światłowodów ?

    Stosuje się modulatory optyczne (m.in. Macha-Zehndera).

    --
    __ ___ * Pozdrawiam * ____