  • Data: 2013-10-27 00:33:39
    Temat: Re: Jaki soft archiwizujący?
    Od: Kamikazee <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-22 00:17, (c)RaSz pisze:
    > Dziękując za komentarze i podpowiedzi, chciałbym prosić jeszcze raz tych,
    > którzy polecali jakieś programy, aby skrobnęli słówko o tym, czy są one
    > dostępne w polskiej wersji językowej, jaki jest orientacyjny koszt, tudzież
    > garść informacji technicznych - o ile im wolny czas pozwoli ;)
    >
    > Skomentuję też kilka wypowiedzi uczestników - tak "zusamen do kupy" - coby
    > nie mnożyć postów.
    >
    > "Kamikazee" napisał w news:l3vl3j$bpg$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > : Do przyrostowej automatycznej
    > : archiwizacji to Cobian Backup, do wypalania DVD to
> [...]

    Cobian służy mi do archiwizacji na odległy serwer FTP i lokalnego NASa,
    CDBurnerXP do kopiowania danych na płyty sam dzieli dane na płyty jak tylko
    zmeniam płyty http://cdburnerxp.se/help/Data/disc-spanning
    Do płyt przydaje się generowanie sum kontrolnych MD5.
    Jakiś czas bawiłem się http://dvdisaster.net/en/index.html do generowania
    woluminów odzyskiwania ale czas potrzebny do generowania przekraczał czas
    wypalenia dodatkowej płyty i zrezygnowałem z tego programu na rzecz
    dodatkowej replikacji danych.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?