  • 1. Data: 2013-09-19 12:02:47
    Temat: Jaki smartfon ze zwykla karta sim ??
    Od: martusiaaaa <m...@w...pl>

    Jaki dobry smartfon do ktorego mozna wlozyc zwykla karte sim ??

  • 2. Data: 2013-09-19 18:38:23
    Temat: Re: Jaki smartfon ze zwykla karta sim ??
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-09-19 12:02, martusiaaaa pisze:
    > Jaki dobry smartfon do ktorego mozna wlozyc zwykla karte sim ??

    a jakie są niezwykłe sim?

  • 3. Data: 2013-09-19 18:41:26
    Od: martusiaaaa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-19 18:38, Helios pisze:

    > a jakie są niezwykłe sim?

    micro sim ??

  • 4. Data: 2013-09-19 18:47:05
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-09-19 18:41, martusiaaaa pisze:

    > micro sim ??
    A cos ma Microsim poza Iphonem??

    Paweł

  • 5. Data: 2013-09-19 18:54:17
    Od: martusiaaaa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-19 18:47, Paweł Muszyński pisze:

    > A cos ma Microsim poza Iphonem??
    >
    > Paweł

    wiekszość ma micro sim np nexus, htc one, xperia t itd

  • 6. Data: 2013-09-19 19:06:56
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Paweł Muszyński" napisał:

> [...]

    Ale co *dla ciebie* znaczy dobry?
    Bo na ten przykład dla mnie "dobry" oznacza
    a) mały - niewiele większy od karty kredytowej
    b) LED - musi być używalny jako latarka.
    c) możliwość współpracy z PC w trybie "modem" oraz "mass storage"
    Mój obecny telefon spełnia te wymagania, chociaż punkt b) kulawo, no ale on
    nie jest "smartfonem" (cokolwiek to oznacza)

    > A cos ma Microsim poza Iphonem??

    HTC One S dla naprzykładu. I jeszcze pewnie parę innych, jak Xperia Z.

    JoteR

  • 7. Data: 2013-09-19 19:24:50
    Od: Helios <h...@w...pl>

    > micro sim ??

    a w czym problem? brak nożyczek?

  • 8. Data: 2013-09-19 19:32:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 Sep 2013 19:06:56 +0200, JoteR napisał(a):

    > HTC One S dla naprzykładu. I jeszcze pewnie parę innych, jak Xperia Z.

    Biorąc pod uwagę trendy, to aktualnie microSIM jest normalnym simem. A
    miniSIM za niedługo odejdzie do historii jak ten pełnowymiarowy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 9. Data: 2013-09-19 19:45:56
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Waldek Godel" napisał:

    > Biorąc pod uwagę trendy, to aktualnie microSIM jest normalnym simem.
    > A miniSIM za niedługo odejdzie do historii jak ten pełnowymiarowy.

    Dlatego trochę mnie zaintrygowało te (to?) kryterium wyboru aparatu.
    Są jakieś problemy z wymianą karty SIM u operatorów? Da się to załatwić
    wysyłkowo? Bo może wątkopodawca ma daleko do salonu albo ma kartę
    wirtualnego?

    JoteR

  • 10. Data: 2013-09-19 19:56:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 Sep 2013 19:45:56 +0200, JoteR napisał(a):

    > Dlatego trochę mnie zaintrygowało te (to?) kryterium wyboru aparatu.

    Pewnie dokładnie takie same jak kryteria wyboru budżetowego smartfonu