    From: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki smartfon ze zwykla karta sim ??
    Date: Fri, 20 Sep 2013 19:12:06 +0200

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą JoteR
    naskrobał(a):

    > eż znajduje się w orbicie moich zainteresowań z racji nieubłaganie
    > zbliżającej się daty wygaśnięcia cyrografu. Zaraz po LG Swift L7 II a przed
    > HTC Desire X i LG P880 Swift 4X HD. Oczywiście wszystkie te aparaty są
    > "chwilowo niedostępne" u mojego operatora, ale ja mam czas i całkiem niezłą
    > (jak dla mnie) taryfę.
    > Dostępne i ostro "promowane" LG Swift L5 i Nokia Lumia 625 są dla mnie nie
    > do przyjęcia ze względu na brak diody doświetlającej (czytaj - latarki) u
    > tego pierwszego i obecność Windows 8 w tym drugim.
    > Niech konsultanty kombinują dalej ;->

    Widoczniem źle odczytałem twoje intencje.
    A co do nowej słuchawki:
    Uparłem się był obecnie na HTC ONE, ale operator mój światły stwierdza iż
    zanabywszy LG ukontenowany będę. Tłumaczę debilowi po drugiej stronie tubki
    iż tylko HTC to mi chce wręczyć jakąś Lumię z oknami na pokładzie, a ja
    uczulonym na przeciągi i nie trawię tegoż. Też poczekiwać będę, czas mając
    na toż.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz budzi się koło drugiej i pomyślał: