  • Data: 2014-05-13 16:16:05
    Temat: Re: Jaki skuter 125
    Od: luzur <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 08:22:58 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
    > Po ponad 20 latach przerwy czas wrócić na dwa kółka z silnikiem.
    >
    > Wymyśliłem sobie taką właśnie alternatywę na miasto dla samochodu, względnie
    >
    > na jakieś krótkie wycieczki.
    >
    > Pewnie eksploatacja nie codziennie (chyba że mi się to jakoś mocno spodoba),
    >
    > do pracy mam z 10 km.
    >
    > Więc ma po prostu nie sprawiać problemów gdy postoi, czyli głównie
    >
    > bezawaryjność.
    >
    > Problemem jest to że mam 186 cm i 107 kg, a ma być wygodnie.
    >

    > Przepatrując oferty zastanawiam się na wyborem Honda PCX 125 lub Suzuki
    >
    > Burgman 125.

> [...]

    Nie sądzę żeby ktoś się mógł kompetentnie wypowiadać na temat awaryjności silnika w
    Burgmanie 125, w salonach w Polsce się praktycznie nie sprzedaje. Pewnie zmieni się
    to po tych zmianach prawnych.
    Jak się olej zmienia zgodnie z zaleceniami to cóż by się tam miało zepsuć ?
    Napęd się zużywa jak w każdym skuterze, wariator, pasek sprzęgło trzeba wymieniać jak
    się zużyje (nie zepsuje).

    Ja bym wolał Burgmana, bo ma najlepszą ochroną przed wiatrem i największą ładowność,
    reszta w skuterze jest chyba mało istotna, choć Burgman jest chyba najładniejszy
    wśród małych skuterów ;)