  • 1. Data: 2013-06-22 08:13:31
    Temat: Jaki skaner teraz kupić?
    Od: "Zocha" <u...@c...com>

    Witam ponownie,

    Próby znalezienia sterownika pod Win 7 Prof. 64-bit
    do starego skanera skończyły się na razie niepowodzeniem
    i nadzieja na rozwiązanie tego problemu jest coraz mniejsza.

    Mam zatem pytanie, jaki płaski skaner A4 jest teraz najlepszy?
    Jego zastosowanie odpowiadałoby potrzebom małego biura.
    Stosowane jest również OCR.
    (Stary skaner to Microtek ScanMaker4800 i w pełni odpowiadał
    potrzebom).

    Może ktoś ostatnio kupił i mógłby napisać czy dany skaner
    warto lub nie warto kupić?

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 2. Data: 2013-06-22 12:13:12
    Temat: Re: Jaki skaner teraz kupić?
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 22 Jun 2013 08:13:31 +0200, Zocha napisał(a):

    > Mam zatem pytanie, jaki płaski skaner A4 jest teraz najlepszy?
    > Jego zastosowanie odpowiadałoby potrzebom małego biura.
    > Stosowane jest również OCR.

    A czy to koniecznie musi byc skaner plaski? Czy nie moze byc wbudowany w
    drukarke? Jak na biuro jakosc powinna wystarczyc. Polecam obejrzec Brothery,
    bardzo przyjemne i tanie w ekspoloatacji drukarki ze skanerami.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2013-06-22 12:19:58
    Od: "Zocha" <u...@c...com>

> [...]
    > Brothery,
    > bardzo przyjemne i tanie w ekspoloatacji drukarki ze skanerami.

    Drukarka niedawno została kupiona, więc taki skaner odpada.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 4. Data: 2013-06-22 12:25:51
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-06-22 12:19, Zocha pisze:

    > Drukarka niedawno została kupiona, więc taki skaner odpada.

    EPSON Perfection V37

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2013-06-22 13:22:19
    Od: "Zocha" <u...@c...com>

    [...]

    > EPSON Perfection V37

    Do oprogramowania starego skanera był dołączony Fine Reader Light,
    który współpracował z całością. Czy w przypadku tego skanera też tak
    jest, ewentualnie z dopłatą?

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 6. Data: 2013-06-22 14:11:01
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-06-22 13:22, Zocha pisze:
    > EPSON Perfection V37
    http://www.epson.pl/pl/pl/viewcon/corporatesite/prod
    ucts/mainunits/specs/11997

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2013-06-22 14:20:27
    Od: "Zocha" <u...@c...com>

    > http://www.epson.pl/pl/pl/viewcon/corporatesite/prod
    ucts/mainunits/specs/11997

    Dzięki, jest FineReader, to bardzo dobrze.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 8. Data: 2013-06-22 18:19:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zocha" 51c54081$0$1449$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > i nadzieja na rozwiązanie tego problemu jest coraz mniejsza.

    > Mam zatem pytanie, jaki płaski skaner A4 jest teraz najlepszy?

    Komórkwy. ;) Zeskanuje, wyprostuje, zOCeRuje...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-06-22 18:31:56
    Od: "Zocha" <u...@c...com>

    > Komórkwy. ;) Zeskanuje, wyprostuje, zOCeRuje...

    Jaki najtańszy obecnie na rynku model komórki to potrafi?

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 10. Data: 2013-06-22 18:55:39
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-06-22 18:31, Zocha pisze:

    > Jaki najtańszy obecnie na rynku model komórki to potrafi?

    Najtańszy z androidem i aparatem.

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl