    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jaki serwer
    Date: 09 Nov 2013 20:35:03 GMT

    PaN AlexY napisał:

    > Użytkownik k...@g...com napisał:
    > [..]
    >
    > Pozwól zatem że ja w tym samym miejscu będę miał wszystkie Twoje
    > posty dzięki wbudowanej w mój czytnik news funkcji filtrowania.

    To tak, jakby Experta albo Kolinę filtrować! Ten może nie jest aż
    tak zabawny, ale na garść ziarna od czasu do czasu zasługuje.

    > CRLF
    > To nie ogół będzie dostosowywał się do jednostki, lada moment ze
    > zdziwieniem będziesz się zastanawiał dlaczego nikt Ci nie odpisuje.

    Ja kiedyś byłem bliski kompleksowego rozwiązania problemu, czyli
    wpisania do pliku "Score" globalnej reguły dla "User-Agent: G2/1.0"
    z odpowiednią ujemną wartością. Rzecz się jednak rozwiązała sama
    -- wszystkich śmieciarzy, z tym tutaj drobnym wyjątkiem, szybko
    wymiotło. Nie wykluczam, że to nieodpisywanie odegrało przy tym
    pewną rolę, ale nie kluczową -- inteligentnym ludziom pewne sprawy
    można wytłumaczyć, a w stosunku do kulturalnych, skutkują prośby.

    Teraz dla próby dałem dodatni score do wspomnianej reguły i zajrzałem
    tak do kilku grup. Od razu widać, że na *niektórych* zadarza się jedna
    czy dwie osoby piszące spod googla. Ale co ciekawe, większość z nich
    potrafi pisać nie śmiecąc zepsutymi cytatami. Czyli to nie tak, że to
    google jest całe do dupy i nie nadaje się do niczego -- jak się chce,
    to i tym można coś napisać, tak, by inni nie wywalili tego do kosza
    zanim zaczną czytać.

    --
    Jarek