  • 11. Data: 2010-09-21 13:38:47
    Temat: Re: Jaki Ĺ?cigacz 50cm najtaniej?
    Od: Terror <t...@g...pl>

    On Tue, 21 Sep 2010 16:46:05 +0300, Marcin N
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "dagoba" <pedro1997@_NOSPAM_tlen.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:13983e1e782c8709a0cf1e941c397ae7$1@grup
    y.scigacz.pl...

    > Musisz być całkowicie zszokowany, że są ludzie, których bawi Twoja
    > nieporadność językowa.
    > Może da to Tobie (i Twoim kumplom) motywację do nauki ortografii i nie
    > traktowania jej jako zbędnego balastu wiedzy.
    >
    > Bo widzisz - w Internecie nie widać, jakie masz fajne trampki, jaką
    > super komórkę i jaki z Ciebie przystojniak.
    >
    > Tu jedyne, co o Tobie świadczy, to sposób pisania. Liczy się zarówno
> [...]
    no i siga też wypada mieć

    --
    Terror | B12 | GG: 52182 | t3rror.eu

  • 12. Data: 2010-09-21 13:46:05
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

  • 13. Data: 2010-09-21 14:56:26
    Temat: Re: Jaki ścigacz 50cm najtaniej?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-21 15:20, Użytkownik dagoba napisał:

    > Czy było by tobie tak miło, jakby ktoś się z ciebie wyśmiewał tylko dla
    > tego, że popełnia błędy, bo ci się klawiatura zacięła? Bo mi akurat nie.
    > Ja proszę o to, co napisałem w poście a nie o wyśmiewanie! Więc jeszcze
    > raz pytam o poradę jaki ścigacz o pojemności 50cm3 polecacie i żeby był
    > jak najtańszy?

    Ścigacze zaczynają się od 500cm3.
    :-)
    Tak wiem twoja głupia klawiatura tego nie wiedziała i popełniła
    kolejny błąd zwany przez ciebie zacięciem.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-09-21 14:57:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-21, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Ścigacze zaczynają się od 500cm3.
    >:-)
    > Tak wiem twoja głupia klawiatura tego nie wiedziała i popełniła
    > kolejny błąd zwany przez ciebie zacięciem.

    Natenprzyklad GS500 ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-09-21 18:03:15
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 21 Sep 2010 13:20:56 +0000 (UTC), dagoba
    <pedro1997@_NOSPAM_tlen.pl> wrote:

    > raz pytam o poradę jaki ścigacz o pojemności 50cm3 polecacie

    Kreidler Van Veen.

    > i żeby był
    > jak najtańszy?

    To może motorynka?

    r.
    _____________

  • 16. Data: 2010-09-21 18:47:32
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 10-09-21 20:03, Robert Rędziak pisze:
    > To może motorynka?

    Spełnia dwa z trzech warunków (50ccm, najtańszy, ścigacz), więc ciepło,
    cepło...

    :)

    --
    Tom01

  • 17. Data: 2010-09-21 18:58:16
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 2010-09-20 23:50, Kuczu pisze:

    > O kurew. To zaczyna byc nawet smieszne :) Widze ze szkole zaczynasz
    > dopiero poznawac, za jakis czas dotrzesz na lekcje jezyka polskiego.
    > Powodzenia !!

    Ej, nie czepiaj się chłopaka, jak na standardy ścigaczowe to nawet
    przyzwoicie sklecił wypowiedź, kropki są, duże litery też, o, i polskie
    litery nawet, nie tak jak inni tutaj. Poprzedni wymienił "cefki" i "nic
    podejżanego sie nie dzieje". Ducha nie gaś.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 18. Data: 2010-09-21 19:27:30
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 21 Sep 2010 20:47:32 +0200, Tom01
    <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:

    > Spełnia dwa z trzech warunków (50ccm, najtańszy, ścigacz), więc ciepło,
    > cepło...

    Kreidler też spełnia dwa ;)

    r.
    _____________

  • 19. Data: 2010-09-21 23:45:18
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Oj tam oj tam :)

    http://moto.allegro.pl/suzuki-rg-80-50-i1240184807.h
    tml ??

    http://moto.allegro.pl/yamaha-tdr-80-50-tanio-i12421
    61591.html ??

    WIem wiem - namawiam do "przestepstwa". Cale 80 zarejestrowane na 50 !
    Przypomnijsice sobie troche mlodosc... W moim przypadku podejzewam ze w tym
    wieku co autor posta ujezdzalem jak spora czesc z Was WSKi Shlki itp ktore
    napewno nei byly bardziej bezpieczne od motoroweru 80/50 :)

    Ps znalazlem faworyta z allegro... Fakt ten mnie powalil :) :
    http://moto.allegro.pl/benelli-jarno-125-zarejestrow
    ane-na-50-i1231020167.html
    Cytuje :
    " ISKRA JEST BARDZO DOBRA LECZ STRZELA DYMEM A NIE ODPALA CHYBA JEST DO
    USTAWIENIA DAWKA PALIWA BADZ POWIETRZA A MOŻE I NAWET OLEJU SPRZEDAJE
    PONIEWARZ URODZIŁO MI SIE DZIECKO I NIE MAM CZASU SIEDZIEĆ NAD TYM
    MOTORKIEM"
    :-) :-) :-)

    Pzdr
    PanAdol

  • 20. Data: 2010-09-22 06:09:21
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "dagoba" <pedro1997@_NOSPAM_tlen.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Chodzi mi głównie o prędkość ponieważ często takie motorki mają dźwięk
    > nawet porządny dzęki tłumiką wiec raczej dudki się raczej mnie nie
    > doczepią:P

    Dzięki czemu - dzięki "tłumiką" ???
    Hesus... następny... ortograficzny inaczej.

    Erg
    GS500