  • Data: 2011-01-18 15:48:52
    Temat: Re: Jaki samochod...
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > eksploatowane w tych samych warunkach a punto sie po prostu rozpada. Fakt
    > że ma ponad 300tys a bravo 225tys przebiegu, ale żeby była aż taka
    > różnica? Ale w

    powiem ci ze widzialem punciaki bardoz skorodowane z 1996 i generalnie
    znosne pozniejsze. mam wrazenie ze cos spieprzyli przy produkcji na samym
    poczatku a potem poprawili. Ja mam 1997 i generalnie mialem jedna dziure w
    podlodze ale jak obejrzealem sobie dokladniej podloge to tylko w tym miejscu
    byl problem - musialem zapieprzyc w cos podwoziem i zaczelo zrec.
    Progi mam co ciekawe cale i nawet nie bylo sladu rdzy na zewnatrz. od
    wewnatrz z pewnoscia bedzie bo nigdy nie byly konserwwoane od srodka.
    Podwozie zabiteksowane jhakims badziewiem moze ze 3 razy w ciagu zycai
    samochodu albo i to nie. nigdy nie rdzewialy nadkola (nawet mimo uszkodzenia
    lakieru), jedna strona byla starta do golego metalu i uwaga - po roku nie
    bylo rdzy. To samo klapa - przejechalem dyszlem od przyczepki i zdarlem do
    blachy lakier - kilka LAT i nie ma rdzy.
    Albo mi sie trafil jakis zajebiscie dobry egzemplarz albo nie wiem. Od marca
    1997 dorobil sie kilku purchelkow przy uszczelsce szyby co sobie naprawie w
    lato, dziura w podlodze pewnie od kamulca. Przy progach mam pordzewialy rant
    z powodu tępakow zle podkladajacych lewarki i podnosniki. Jedyne na czym mam
    rdze tak na dobra sprawe to rama pomocnicza przednia i tylna belka:)

    a z drugiej strony jak widzialem na allegro i ikp niektore punciaki to mi
    szczeka opadala. progi na wylot, nadkola na wylot - wygladaly niektore jakby
    mialy sie zlamac.

    trudno powiedziec od czego to moze zalezec:) moze dlatego ze rzadko myje
    samochody?;P