  • Data: 2011-11-06 20:28:02
    Temat: Re: Jaki router z WiFi N i modem ADSL
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:j8ut2r$mka$1@node2.news.atman.pl...

    > Ty chyba śnisz. Jak Ci coś nie dziala to miej pretensje do swojej karty
    > sieciowej albo do swojego łącza.

    Nie martw się o działanie mojej sieci, nie o tym mówimy.

    > A tu o moim routerze:
    >
    > Router umożliwia korzystanie z najnowszego standardu IEEE 802.11n, który

    Poszukaj na opakowaniu certyfikatu, a potem możesz zabierać głos.
    To taki prostokątny znaczek, w środku pisze WiFi, pod spodem certified,
    po lewej abg, a po prawej n, jeśli to rzeczywiście jest n-ka.
    Ale oczywiście tego nie pisze bo prawdziwej n-ki na jednej antenie być nie
    może.