  • Data: 2012-01-28 21:57:24
    Temat: Re: Jaki router
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafal Lukawski" jg1h5u$ns2$...@u...news.interia.pl

    > Nie no nie strasz Polakow, Oni są wybrani w każdym względzie ;)

    Ani ja ich straszę, ani ich pocieszam. A jest czym pocieszyć -- makabrą
    europejską. :) I jest czym straszyć -- polską pomocą przygotowywaną dla
    Europy. Już i Brazylia ma pomagać innym krajom, a jeszcze parę lat temu
    księża (zwłaszcza jeden -- o imieniu Sławek) z mojej parafii opowiadali
    parafianom o strasznej biedzie, jaka panuje w owej Brazylii...

    Siebie pocieszę -- za oknem tempriczer spada poniżej -10°C, na
    termometrach netowych

    http://www.wunderground.com/auto/wxmap/global/statio
    ns/12295.html -14°C a ma być -21°C
    http://www.gismeteo.com/city/daily/3187/ -15°C
    http://www.fakt.pl/pogoda/ <-- prognozaonly

    jest jeszcze fajniej, a hybrydy TPlinka pracują bez zarzutu. :)
    Wprawdzie szybkość spadła do około 19 Mb/s -- ale poza tym jest
    prawie OK -- prawie, bo co kilka (czy kilkanaście) dni dochodzi
    do krótkotrwałej utraty łączności. Za kilka nocy ma spaść ponoć
    poniżej -25°C -- może zobaczę, jak się wówczas to sprawdzi...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'