  • Data: 2023-07-01 16:12:54
    Temat: Re: Jaki przełącznik KVM?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/07/2023 12:16, Zbych wrote:
    > Nie, ja nic nie wykonuję. Ja ci podpowiadam jak to można zrobić
    > wygodniej dla operatora

    Wygodniej dla operatora jest mieć cały system dev w miejscu problemu.

    >, bez zamulającego zdalnego pulpitu.

    Pulpit Pi4 nie zamula.

    > Co do
    > drugiej połowy to skoro nawet microsoft zdołał do swojego IDE dodać
    > obsługę raspberry i potrafią automagicznie wrzucać gotowy skompilowany
    > program a potem zdalnie połączyć się z gdb to i może i tobie się uda ta
    > trudna sztuka.

    Ta trudna sztuczka udaje mi się codziennie, po kilkadziesiąt razy,
    zawodowo. To własnie powód dla którego, jeśli nie musze jej wykonywać,
    wolałbym nie wykonywać.

    Proponuje abyś faktycznie pobawił się zdalnym debugowaniem i pochwalił
    się responsywnością debuggera vs debugger lokalny.