-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaki prostownik/ładowarka do akumulatora?
Date: Thu, 1 Sep 2011 12:14:36 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 18
Message-ID: <j3nltl$ubn$1@news.onet.pl>
References: <j1c6fi$2hhg$1@newsread1.aster.pl> <j1esd8$9t5$1@inews.gazeta.pl>
<j1f0lh$fl6$1@news.onet.pl> <1...@p...pl>
<1...@4...net>
<1...@p...pl> <j20es5$15g$1@news.onet.pl>
<1...@p...pl> <j2tp5l$u2u$1@news.onet.pl>
<0...@p...pl> <j2vmk0$huu$1@news.onet.pl>
<1...@p...pl> <j302ie$1np$1@news.onet.pl>
<j30533$aqt$1@news.onet.pl> <j37hq4$nn$1@news.onet.pl>
<1...@p...pl> <j3kvhf$etl$1@news.onet.pl>
<j3l34e$2b6$1@news.onet.pl> <1...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: abpl116.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1314872053 31095 83.8.53.116 (1 Sep 2011 10:14:13 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Sep 2011 10:14:13 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <1...@p...pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2395243
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
Hello J.F,
>>>Wartości napięć dla bezpieczników oznaczają jedynie maksymalny
>>>zakres
>>>napięć ich stosowania a nie znamionowe napięcie pracy.
>> Niestety przy DC jest gorzej - no ale przy 12V problemu z
>> gaszeniem
>> luku nie ma.
>Ale z paleniem styków jest :(
Strasznie duzo cykli te styki musza wykonac, jakies dwa rocznie :-)
W dodatku jesli nie zewre sam, a rozlaczy na skutek ladowania mocno
rozladowanego akumulatora, to napiecie jest jeszcze mniejsze :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.09.11 12:25 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A