    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki program do wykresu
    Date: Sat, 15 Jul 2017 14:48:33 +0200
    <ok5nb7$mt6$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ok7kn5$f8k$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ok8783$lur$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oka9k6$g6j$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <okag04$icr$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <okauue$nsh$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > Po kliknięciu w firefoksie w "Informacje o stronie" (albo po prostu Ctrl I)
    > mamy listę mediów, a wśród nich kafelki, z jakich składa się mapa. Można
    > je zapisać na dysku w oryginale. Mają 512x512px.

    Pół roku temu (przenosząc się z XP na W7) zrezygnowałem z Firefoxa na
    rzecz Opery - podobno mniej się muli jak się wiele okien na raz otworzy.

    W menu znalazłem:
    - Wyświetl źródło strony - kilkaset linii html - nie wiem czy tam bym
    się doszukał. A nawet jak bym się doszukał to czy umiałbym taki jeden
    kafelek ściągnąć.
    - Narzędzia dla programistów - otwiera okno z zakładkami między innymi
    Elements, Sources.
    Nie umiem się w tym na szybko rozeznać, ale to pozostanie moim problemem
    - jest oczywiste, że nie jestem programistą :).

    > Serio. Wget może być za cienki, ale curlem powinno dać się zaemulować
    > działanie normalnej przeglądarki. Albo napisać to w całości w jakimś
    > pythonie.

    O Pythonie też się kiedyś chciałbym czegoś dowiedzieć. Ja niestety, w
    temacie programowania, jestem samoukiem, który gdzieś w okolicy 1995 (po
    pobieżnym poznaniu Algola, Basica, Pascala, Lispa, Prologa, Fortha, C i
    C++) nie miał już czasu być choć trochę na bieżąco (może też nie za
    bardzo zdawałem sobie sprawę jak wiele się naokoło zmienia).
    P.G.