  • Data: 2010-02-27 23:14:46
    Temat: Re: Jaki program FTP do podgladania wlasciwosci katalogow?
    Od: iv <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lut, 22:35, Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>
    wrote:
    > luty roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 27. Wielka mądrość na
    > czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Gabriel:

    > Myślę że raczej prowokacja, i to dość niskich lotów.

    > Co nie umniejsza jej wartości rekreacyjnej :) , i to nie tylko dla
    > trolla jak widać.
    > --
    > Niżej podpisany, zamieszkały whttp://minio.xt.pl,
    >                        Mirosław Zalewski

    żadna prowokacja, jaki linux ma udział w rynku to kazdy widzi.
    rozumna istota wie, że jak pada pytanie o program i nie jest to liście
    poświęconej linuxowi to rzecz dotyczy windy
    co jest jasne, ale pewnie zwolennicy linuxa uwazaja inaczej :) ,
    jednak na liscie www powinno byc ich mniej, gdyz w logach serwerów
    widać jakie systemy maja znaczenie na rynku,
    wrzucanie programów do linuxa to jest w istocie smiecenie wątków - po
    prostu fakty.