  • 11. Data: 2011-04-14 21:01:53
    Temat: Re: Jaki prepaid do internetu mobilnego dla okazjonalnego usera?
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Pszemol wrote:
    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A dlaczego warto?

    z powodu ceny.
    Normalnie wygląda to tak, że kupujesz starter, ładujesz za 100 zł i jako
    bonus dostajesz 6Gb, co razem z twoją stówą daje w sumie 7Gb na 5m-cy
    ważności.
    A kupując na allegro za ~125zł masz 25Gb na 10 m-cy :) lub jak w aukcji
    linkowanej przez topka, 6Gb za ~30zł

    Warto?

  • 12. Data: 2011-04-19 10:06:09
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    ja ostatnio zglebialem podobny temat, tylko ze na wyjazdy np.
    weekendowe i na ew. wakacje (w kraju).

    W sumie wyszlo, ze Orange Free bedzie tym czyms, bo:

    1. duzy zasieg 3G
    2. starter wazny 1 rok (w celu doladowania jak potrzeba)
    3. 1gr/100kB (rozne doladowania i rozne opcje GB) - no chyba, ze cos
    zle zrozumialem????

    Czyli jak wyjezdzam na weekend, to kupuje starter za 5 zl (lub
    zasilam) i aktywuje go i na sob/niedziele mam 200MB na transmisje. Nie
    duzo za niewiele pieniedzy. Nastepny wyjazd za jakis czas. W skali
    roku moze byc tego kilka razy. Wiec mysle, ze to byloby ok.

    A jak teraz na tym tle wyglada plus i era?

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2011-04-20 08:51:08
    Od: orcio <o...@o...pl>

    W dniu 2011-04-14 21:33, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-04-14 20:22, topek pisze:
    > (...)
    >
    > :)

    szy-i-polecony-i1558872789.html

    > Na 5 miesięcy.

    > Nie ma sensu na siłę jej utrzymywać przy życiu - kupisz następną :)
    > Prywatnie do lapka używam Orange Free od jakiegoś roku (Play dostał
    > czerwoną kartkę za zasięg) i nie narzekam - za 50zł mam prawie 3GB na
    > 3 miesiące i zostaje mi z tego 2GB ;) Nadwyżkę finansową wygaduję
    > (upierdliwe, trzeba kartę do telefonu przełożyć),

    Nowe oprogramowanie do modemów huawei pozwala gadać z kompa jak przez
    Skype właśnie w traki sposób wyłączałem pocztę głosową na karcie sim
    którą używam do netu.

    orcio

  • 14. Data: 2011-04-20 11:05:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

  • 15. Data: 2011-04-25 11:22:21
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > (upierdliwe, trzeba kartę do telefonu przełożyć), ale ludzie je
    > sprzedają/przelewają, stąd tak niskie ceny tych Orange Free na

    a jest jakiś sposób by w OFnK wyłączyć kompresję grafiki? Trochę
    wkurzające jest jak kompresuje zdjęcia :( (na razie Orangutana używam
    jedynie w telefonie ale niedługo pewnie i w lapku zacznę a tu by się
    przydała nieskompresowana grafika)