-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed.datemas.de!eternal-september.
org!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mai
l
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Jaki prąd spoczynkowy aku w aucie?
Date: Mon, 6 Apr 2015 16:16:28 -0500
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 2
Message-ID: <mfut1h$k2p$1@dont-email.me>
References: <mfuru4$f9t$1@dont-email.me> <mfusb2$fak$1@dont-email.me>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 6 Apr 2015 21:15:29 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="265ab2c7a56fe4013163b9d226ca392b";
logging-data="20569";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19yupxz9HS0gRdvoxEnbY+y"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <mfusb2$fak$1@dont-email.me>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:Yy4dWvoOzBP9CSCAnj8QMa3iwyg=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:680014
[ ukryj nagłówki ]"ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
news:mfusb2$fak$1@dont-email.me...
> przez kilka minut po wyłączeniu, mogą się dziać cuda. powiedzmy po 15
> minutach powinien być głęboki sen, i powiedzmy nie więcej niż
> 100 miliamper
Da się to zmierzyć mierząc napięcie na grubym drucie łączącym
karoserię auta z ujemnym biegunem auta czy może opór tego grubego
kabla za mały aby multimetr wykrył na nim jakikolwiek spadek napięcia?
Myślę o sposobie na długotrwałe mierzenie tego - bo problem się
pojawia i znika - najchętniej chciałbym mierzyć bez odłączania aku,
więc jakieś oporniki 0,1 czy 1ohm nie wchodzą w grę bo popalą się
przecież w czasie rozruchu silnika...
Następne wpisy z tego wątku
- 06.04.15 23:17 Pszemol
- 06.04.15 23:47 Mirek
- 07.04.15 00:18 ajt
- 07.04.15 00:50 Pszemol
- 07.04.15 00:53 Pszemol
- 07.04.15 01:16 Irek.N.
- 07.04.15 03:09 A.L.
- 07.04.15 03:30 Pszemol
- 07.04.15 09:29 J.F.
- 07.04.15 13:11 ToMasz
- 07.04.15 13:15 Pszemol
- 07.04.15 13:20 Pszemol
- 07.04.15 14:07 Jacek Maciejewski
- 07.04.15 14:20 Pszemol
- 07.04.15 16:14 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=