eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJaki prąd spoczynkowy aku w aucie?Re: Jaki prąd spoczynkowy aku w aucie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed.datemas.de!eternal-september.
    org!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mai
    l
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki prąd spoczynkowy aku w aucie?
    Date: Mon, 6 Apr 2015 16:16:28 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 2
    Message-ID: <mfut1h$k2p$1@dont-email.me>
    References: <mfuru4$f9t$1@dont-email.me> <mfusb2$fak$1@dont-email.me>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 6 Apr 2015 21:15:29 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="265ab2c7a56fe4013163b9d226ca392b";
    logging-data="20569";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19yupxz9HS0gRdvoxEnbY+y"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <mfusb2$fak$1@dont-email.me>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:Yy4dWvoOzBP9CSCAnj8QMa3iwyg=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:680014
    [ ukryj nagłówki ]

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    news:mfusb2$fak$1@dont-email.me...
    > przez kilka minut po wyłączeniu, mogą się dziać cuda. powiedzmy po 15
    > minutach powinien być głęboki sen, i powiedzmy nie więcej niż
    > 100 miliamper

    Da się to zmierzyć mierząc napięcie na grubym drucie łączącym
    karoserię auta z ujemnym biegunem auta czy może opór tego grubego
    kabla za mały aby multimetr wykrył na nim jakikolwiek spadek napięcia?

    Myślę o sposobie na długotrwałe mierzenie tego - bo problem się
    pojawia i znika - najchętniej chciałbym mierzyć bez odłączania aku,
    więc jakieś oporniki 0,1 czy 1ohm nie wchodzą w grę bo popalą się
    przecież w czasie rozruchu silnika...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: