  • 1. Data: 2009-02-13 10:08:16
    Temat: Jaki oscyloskop dla mechanika poczatkujacego
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Drodzy Grupowicze
    Czytam często wasze opinie i szacuneczek dla was za wiedze i doświadczenie.

    Chciał bym jako początkujący hobbystyczny grzebacz samochodowy zakupić sobie
    oscyloskop do zastosowań głównie samochodowych jakie powinien mieć
    paramentry taki oscyloskop a możę jakiś typ oscyloskopów dobry dla
    amarotorów za mała kasę ?

  • 2. Data: 2009-02-14 00:25:55
    Od: "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl>

    Użytkownik "jowar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie oscyloskop do zastosowań głównie samochodowych jakie powinien mieć
    > paramentry taki oscyloskop a możę jakiś typ oscyloskopów dobry dla

    nie masz wielkiego dylematu - musi byc male i przenosne; wszystkie tego typu
    sprzety wystarcza do auta; no chyba ze chcesz sprawdzac czy cewka zaplonowa
    ma przebicia, to inna bajka;)

    pozdrawiam
    Artur

  • 3. Data: 2009-02-14 07:55:18
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    Użytkownik "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > nie masz wielkiego dylematu - musi byc male i przenosne; wszystkie tego
    > typu sprzety wystarcza do auta; no chyba ze chcesz sprawdzac czy cewka

    aaaa z małych przenośnych i aby to nie był badziew to co polecasz?

  • 4. Data: 2009-02-14 13:40:34
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    kolega pisze:
    > Użytkownik "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl> napisał w wiadomości

    > aaaa z małych przenośnych i aby to nie był badziew to co polecasz?

    To chyba tylko Fluke :(

    MD

  • 5. Data: 2009-02-16 14:10:15
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To chyba tylko Fluke :(
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > MD

    oscyloskop nie musi być przenośny ble tani i w miarę dobry

  • 6. Data: 2009-02-16 15:03:54
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    jowar pisze:

    > oscyloskop nie musi być przenośny ble tani i w miarę dobry

    Ogólnie oscyloskopy cyfrowe w ostatnicj latach potaniały . Ja kupiłem
    Tektronix TDS1002 i jestem zadowolony. Ale to będzie teroaz około 3kpln.
    W podobnej cenie są też Agilenta - dawniej HP. RAczej nie radzę
    oscyloskopów na PC - przystawek USBowych. Najtaniej to chyba OWON
    http://sklep.integron.pl/index.php?products=product&
    prod_id=14
    Nie wiem nic na temat awaryjności. Parametry gorsze niż porządniejszych
    marek ale dla amatorskich zastosowań chyba może być.

    MD

  • 7. Data: 2009-02-16 16:22:01
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    Mario wrote:

> [...]
    > Nie wiem nic na temat awaryjności. Parametry gorsze niż porządniejszych
    > marek ale dla amatorskich zastosowań chyba może być.

    No, tylko ta matryca STN w oscyloskopie... średnio ciekawe rozwiązanie...

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''