  • 1. Data: 2010-04-14 10:07:40
    Temat: Jaki operator GSM na UE ?
    Od: qw85qw <q...@g...com>

    Wyjezdzam na miesiac czasu na Europe. Portugalia, Hiszpania, Włochy, a
    nawet i Anglia. Teraz mam pytanie, jaki operator Polski wychodzi
    najkorzystniej abym mogl dzwonic/sms do ludzi z Polski ? Ktos moze sie
    orientuje ?

  • 2. Data: 2010-04-14 10:49:29
    Temat: Re: Jaki operator GSM na UE ?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-04-2010 o 13:07:40 qw85qw <q...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > nawet i Anglia. Teraz mam pytanie, jaki operator Polski wychodzi
    > najkorzystniej abym mogl dzwonic/sms do ludzi z Polski ? Ktos moze sie

    Nie podpowiem konkretnego, ale może wziąć pod uwagę też operatorów z
    innych krajów, może są bardziej opłacalni?
    Jak pamiętam na Alle było trochę wyboru w starterach.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-04-14 11:37:08
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "qw85qw" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    4g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]
    > nawet i Anglia. Teraz mam pytanie, jaki operator Polski wychodzi
    > najkorzystniej abym mogl dzwonic/sms do ludzi z Polski ? Ktos moze sie

    Nie masz możliwości użycia skype? Przecież tyle telefonów ma wi-fi.