  • 1. Data: 2011-07-18 20:51:54
    Temat: Jaki odtwarzacz DivX, bez monitora
    Od: "chab" <c...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam mały TV 7" który chciałbym zabierać do samochodu.
    Do tego potrzebowałbym samego odtwarzacza m.in DivX o małych wymiarach z
    możliwością podpięcia do ładowarki samochodowej i czytania z pendrive'a lub SD.
    Coś w stylu tego: http://tiny.pl/hfzsl lub http://tiny.pl/hf3q1 ale te nie
    mają zasilacza samochodowego i model Manty ma niezbyt pochlebne opinie.
    Nie mogę znaleźć nic co miałoby ładowarkę samochodową i rozmiary MP3. A może
    są inne rozwiązania żeby podłączyć jakiś odtwarzacz DVD, DivX do TV który już
    mam i nie będzie to kosztowało powyżej 150PLN? Bo wtedy to już chyba lepiej
    coś zintegrowanego poszukać.

    Pozdrawiam
    chab

  • 2. Data: 2011-07-18 21:15:06
    Temat: Re: Jaki odtwarzacz DivX, bez monitora
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-07-18 20:51:54 niejaki chab napisał:
> [...]
    > mam i nie będzie to kosztowało powyżej 150PLN? Bo wtedy to już chyba lepiej

    najprościej kup sobie obudowe multimedialną na hdd 2,5" i będziesz miał
    wszystko co potrzebujesz - jednocześnie małe i sterowane pilotem (tylko)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 3. Data: 2011-07-18 21:34:55
    Od: "chab chab" <c...@g...pl>

    > najprościej kup sobie obudowe multimedialną na hdd 2,5" i będziesz miał
    > wszystko co potrzebujesz - jednocześnie małe i sterowane pilotem (tylko)

    A czym to zasilić?
    Taka ładowarka samochodowa może
    być?http://allegro.pl/ladowarka-sam-uniwersalna-5v-1
    a-navigon-mio-inne-i1714572803.html
    1A to chyba za mało.

  • 4. Data: 2011-07-18 22:18:19
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-18 20:51, chab pisze:
> [...]
    > mam i nie będzie to kosztowało powyżej 150PLN? Bo wtedy to już chyba lepiej

    A jakaś mała przetwornica na 220V i obojętnie jaki odtwarzacz DVD?
    Po autostradach będzie dobrze gorzej jak wpadniesz w jakieś spore
    nierówności, ale wtedy można z pamieci flash odtwarzać.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2011-07-18 23:26:35
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-07-18 21:34:55 niejaki chab chab napisał:

    > A czym to zasilić?
    > Taka ładowarka samochodowa może
    > być?http://allegro.pl/ladowarka-sam-uniwersalna-5v-1
    a-navigon-mio-inne-i1714572803.html