  • Data: 2011-06-06 14:25:09
    Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl

    > Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
    > ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3

    Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale ponieważ przesiadasz się z
    Passata... to z pewnością nie będzie gorzej. ;)

    > W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
    > bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
    > c5

    C5 jest bardzo fajny pod względem komfortu. Cichy przede wszystkim, kanapa,
    ale w związku z tym stosunkowo szybko telepie się zawieszenie. Jest
    faktycznie bardzo ciekawą propozycją pod względem cenowym (o silniku
    niestety nic nie podpowiem). Sam będę rozważał zakup tego auta, o ile nie
    wypracuję na nowe Audi A6 i o ile nie zmienią drastycznie designu w C6
    (wtedy zastanowię się też nad C6). :P

    --
    Pozdor Myjk