  • 11. Data: 2009-10-15 07:51:52
    Temat: Re: Jaki notbook korporacyjny?
    Od: "MK" <d...@s...wct>

    Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:b5rhq6-1h2.ln1@kosmosik.net...
    > ** Doxent <d...@g...pl> wrote:
    >
    > Zgadzam się też co do śmieszności wypowiedzi. :) Gościu myśli, że 4K to
    > górna
    > półka. ;)))

    Nigdzie tak nie napisałem.

  • 12. Data: 2009-10-15 13:54:07
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "MK" <d...@s...wct> wrote in message
    > Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co w tym śmiesznego? Widziałem dużo notebooków i wiem, o czym piszę.
    > Laptopy korporacyjne to klasa. Super wykonane, porządne plastiki, ciche.
    > Kiedyś były tylko takie notebooki. Domowe laptopy pojawiły się dopiero
    > kilka lat temu. Musiały być gorsze, żeby były tańsze i mogły konkurować
    > cenowo z desktopami. Mało kto do domu kupi notebooka za 5000-6000 zł.
    > Większość chce wydać około 2000 zł. I stąd wysyp tego badziewia.

    Notebook za 4.999 jest juz korporacyjny, czy jeszcze nie? A tanszy, ale z
    metalowa rama to korporacyjny, czy domowy?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2009-10-15 16:13:48
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    kamil <k...@s...com> wrote:

    > Notebook za 4.999 jest juz korporacyjny, czy jeszcze nie? A tanszy, ale z
    > metalowa rama to korporacyjny, czy domowy?

    Ja korporacyjność oceniam po możliwości dokupu i podłączenia stacji dokującej,
    bądź też replikatora portów.
    W domowych laptopach taka funkcjonalność rzadko występuje.

    --
    gs

  • 14. Data: 2009-10-16 06:05:21
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia 15 Oct 2009 16:13:48 GMT, Grzegorz S napisał(a):
    > Ja korporacyjność oceniam po możliwości dokupu i podłączenia stacji dokującej,
    > bądź też replikatora portów.
    > W domowych laptopach taka funkcjonalność rzadko występuje.

    Z nowości: Logitech właśnie wymyślił zestaw typu "stacja dokująca
    dla ubogich":
    http://techfever.net/2009/10/15/logitech-notebook-ki
    t-mk605-comes-with-a-laptop-stand/
    I z tego co widzę, to ma pasować do dowolnego laptopa.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 15. Data: 2009-10-16 20:06:51
    Od: MarKol <m...@p...onet.pl>

    Hej!

    MK wrote:
    > Dell Latitude E6400 (lub E6500)
    > Lenovo T400 (lub T500)
    > HP serii Compaq
    > Fujitsu Lifebook serii E lub S

    Moim zdaniem jakis bogato wyposazony E6500 - wyjdzie jakies 7-9k

    Moze byc jeszcze jakis T500 - ale wydaje mi sie ze to jednak nie to co Dell.

    Dosc oryginalnie to ujales - kał. Niestety on zalewa nas ze wszystkich
    stron i naprawde nie jest tak latwo znalesc porzadnego lapka.

    Pozdrawiam!