  • 11. Data: 2015-06-29 12:36:31
    Temat: Re: Jaki nieduzy telewizor z wbudowanym DVB-S (sat)?
    Od: " 666" <...@...6>

    Też widzę ten problem (nie to, żebym coś masowo zgrywał, ale zepsuje się TV czy nawet
    dysk i cała filmoteka pójdzie się ..., poza
    tym raz się chce obejrzeć w jednym pokoju, raz w drugim, niby przy streamingu z TV
    można to załatwić, ale to golenie się kosą), no i
    wolę wrzucać na serwer niż na lokalny HDD, który będzie stukał i szumiał za TV, więc
    chwilowo zainwestowałem w tuner AB Cryptobox
    652hd: m97190$v0n$...@d...me
    Gdy przyślą i będę miał pytania to, mam nadzieję, ktoś pomoże ;-)

    -----
    X...@l...net

  • 12. Data: 2015-06-29 12:52:39
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Nie warto. Komp to komp.

    > ogromny minus, ja bym nie kupił z takim ficzerem

    Taki wymóg chorych przepisów o prawie autorskim. Panasoniki, Philipsy i
    Samsungi mają w instrukcji zastrzeżenie, że nagranie jest szyfrowane pod ten
    egzemplarz TV. Jest nawek wzmianka, że program może mieć znacznik
    zabraniający nagrywania i wtedy nic nie nagrają.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2015-07-01 09:05:21
    Od: " 666" <...@...6>

    A które telewizory nagrywają program bez takiego szyfrowania?

    -----

  • 14. Data: 2015-07-01 10:26:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik " 666" <...@...6> napisał w wiadomości
    >A które telewizory nagrywają program bez takiego szyfrowania?
    >

    > -----

    Prawdopodobnie żadne, wymieniłem te trzy marki, bo czytałem kilka
    instrukcji. Taki jest wymóg prawny - podziękuj w Brukseli.
    Pozostają tylko zewnętrzne tunery niezależnych producentów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2015-07-01 16:53:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " 666" <...@...6> napisał w wiadomości grup
    > A które telewizory nagrywają program bez takiego szyfrowania?
    >

    > -----

    Np. Manta.