  • Data: 2015-06-28 15:55:03
    Temat: Re: Jaki nieduzy telewizor z wbudowanym DVB-S (sat)?
    Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

    Ale wtedy by ten dekoder wystawał gdzieś z boku? Coś jak karta z laptopa? Jestem
    zdecydowany na wbudowany tuner DVB-S2 (na rynku
    niemieckim w tej chwili "Triple Tuner" to standard), natomiast zastanawiam się, czy
    warto dopłacac do telewizora bogatszego o
    funkcje multimedialne (no te Wasze internety ;))
    Mam NAS z funkcjami multimedialnymi, pierwotnie myślałem o podłączeniu do tego NAS-a
    monitora przez HDMI (ten konkretny NAS ma
    akurat tę możliwość), ale byłoby parę minusów takiego podłączenia u mnie, chociażby
    lokalizacja sprzętu (NAS jednak stuka dyskami
    24/7 więc siedzi zamknięty za drzwiami, przez co odpadłaby możliwość sterowania
    pilotem, łatwego podłączenia klawiatury i myszy usb
    itp. itd.)
    No i na dobrą sprawę okazuje się telewizory są tańsze od podobnej klasy monitorów, a
    obraz z monitora jest IMHO marny (własnie
    ćwiczę i Dell U2410 i Eizo EV 2455, zwykły stary Panasonic Quintrix wykasza te
    monitory).

    Czyli zastanawiam się zamiast tego Panasonica TX-39AW304 (300 euro plus wysyłka) inne
    modele TX-42ASW (około 450 euro) lub
    TX-40CSW524 lub 614 (500-550 euro) - tyle, że to już prawie dwa razy drożej...
    Minusem tych Panasoniców jest nagranie na HDD, które da się odtworzyć tylko na tym
    konkretnym egzemplarzu telewizora, czyli nie
    można sobie zrobić filmoteki, tak jak na przykład można Wiwą i podobnymi tunerami, no
    bez sensu bo wolałbym nagrania wrzucać na NAS
    do odtworzenia dowolnym sprzętem.

    -----
    > mmoki4$2ev$...@u...news.interia.pl
    > może kup jakikolwiek TV, który Ci odpowiada pod względem pozostałych parametrów,
    ale z założeniem, żeby miał CI, natomiast dekoder