  • 21. Data: 2011-08-07 16:00:22
    Temat: Re: Jaki niedrogi LCD do cyfrowej kablowki
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-08-06 23:45, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > to nie oglądaj za dużo LG ;-)

    Oglądam okazyjnie - jeden 32" w sypialni, a drugi 37" u szwagra - raczej
    mnie nie spaczają :)

    > lcd czy tego chcesz czy nie i tak zastąpi świetlówki czy "lampy"
    > jak to nazywasz na ledy, choć by z powodu mniejszego poboru prądu.
    > to trochę tak jak luty bezołowiowe.

    http://hdtvmania.pl/2011/05/08/lcd-czy-led-grubsze-t
    elewizory-wracaja-do-lask
    Tu wprawdzie więcej piszą o aspekcie finansowym, ale ludzie coraz
    częściej zauważają główny problem krawędziowców i zaczynają pytać o CCFL.
    To tak jak kiedyś ze srebrnymi TV - ile się naszukałem zanim znalazłem
    czarny :) - teraz czarne znów w natarciu :)

    > nie zauważyłem by obraz był gorszy. przecież matryce są te same,
    > zmienia się podwietlenie, a co za tym idzie - inna temperatura barwowa.
    > wiele zależy od procesora obrazu.

    I o podświetlenie właśnie chodzi - zwłaszcza o jego nierównomierność.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 22. Data: 2011-08-07 17:00:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To tak jak kiedyś ze srebrnymi TV - ile się naszukałem zanim znalazłem
    > czarny :) - teraz czarne znów w natarciu :)

    I dobrze.
    Widziałem ostatnio szajsunga z całkowicie srebrnym, jakby chromowanym
    obramowaniem.
    Jak jest wyłączony wygląda fajnie, ale że gość zabudował sobie szafkę na nim
    kolorowymi diodami led (żeby nie oglądać tv w ciemnym pokoju - ja też tak
    nie lubię), to oglądać się na nim nic nie dało - widać było tylko te diody
    odbijające się w ramce tv.

    Pytałem mu się na cholerę ten chrom na tv,nie bardzo wiedział co powiedzieć.

  • 23. Data: 2011-08-07 18:41:31
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 07.08.2011 17:50, Mirek Ptak pisze:
    > Wybaczam :), choć trudno mi wyobrazić sobie zadowolonego użytkownika
    > sprzętu Samsunga ;)

    czemu nie?
    wielu "sprzedawców" twierdzi, że to najlepsze tv na świecie ;-)

  • 24. Data: 2011-08-08 06:50:24
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 08:57:14 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > się było nie odzywać na pytanie zadane Markowi ;-)

    Ja mam spostrzerzenia podobne do pawell32
    Po prostu obraz wydawal mi sie jakis taki.. rozmyty.

    --
    Mark

  • 25. Data: 2011-08-08 18:55:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Aug 2011 20:41:31 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >wielu "sprzedawców" twierdzi, że to najlepsze tv na świecie ;-)

    Dobrze wiesz dlaczego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2011-08-08 21:57:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Dobrze wiesz dlaczego.

    ja nie wiem.
    dlaczego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 27. Data: 2011-08-08 21:57:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@a...w.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja mam spostrzerzenia podobne do pawell32
    > Po prostu obraz wydawal mi sie jakis taki.. rozmyty.

    jakis taki... hmmm.
    porównywałes rózne Tv na tym samym zródle sygnału?
    Przecwiczyłes ustawienia TV?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 28. Data: 2011-08-09 20:53:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Aug 2011 21:57:11 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >ja nie wiem.
    >dlaczego?

    Zapytaj się sprzedawcy. Chodzi o to, że producenci/dystrybutorzy, aby
    zwiększyć sprzedaż, organizują różnego rodzaju konkursy dla
    sprzedawców. Za odpowiednią sprzedaż mozna w nagrodę dostać nawet TV.
    I w zależności od tego jaki producent aktualnie jest "na fali", jego
    sprzęt jest "the best".

    P.S. Za moich czasów najlepiej promował sprzedawców Thomson.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2011-08-10 07:57:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > sprzęt jest "the best".
    >
    > P.S. Za moich czasów najlepiej promował sprzedawców Thomson.

    rozumiem. Ja kupiłem samsunga online bez wizyty w sklepie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 30. Data: 2011-08-10 13:34:47
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 8 Aug 2011 21:57:13 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > jakis taki... hmmm.

    Jest to moja subiektywna ocena i tyle:) to nie jest tak ze coz bylo razaco
    zle - przeciwnie, niby ok, ale calosc sprawiala wrazenie takie.. Hm, wlasnie
    wrazenie. Na innych TV podobalo mi sie bardziej:)
    To nie jest tak ze potrafie mu cos konkretnie zarzucic, po prostu
    wyswietlany obraz jakos srednio mi sie podoba - w porownaniu do soniakow czy
    szajsungow.

    > porównywałes rózne Tv na tym samym zródle sygnału?

    Na kablowce UPC? Tak.
    U siebie mam dogorywajacy Daewoo plazma, na matrycy notabene LG :) i wyglada
    to o niebo lepiej..no ale to plazma. Moze tez to "dogorywanie" powoduje
    niechec do LG :D

    > Przecwiczyłes ustawienia TV?

    No ba. Od razu jak mi tylko pozwolono dorwac sie do pilota :D

    --
    Mark