  • Data: 2011-09-05 19:35:04
    Temat: Re: Jaki najtańszy WLR?
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-09-2011 o 20:55:04 SP1QXL <ap1qxl@pl> napisał(a):

    > W TP jest abo za 31, czy coś, bez minut.
    Fakt, za 34zł brutto (cyro - 2 lata)

    Czyli najekonomiczniej będzie przenieść numer do VoIP, następnie zażądać
    od TP na linii internetowej o nowy nr tel. po czym zawiesić i wówczas mam
    nadal stary nr, a TP płacę 21,5zł?
    Dobrze kombinuję? Czy znowu jakieś formalne bzdury po drodze mnie czekają?
    :-)

    --
    Polska - jak mi kupisz spodnie, zrobie ci loda.
    Chiny - jak mi kupisz loda, zrobie ci spodnie.