  • 1. Data: 2011-10-09 22:10:16
    Temat: Jaki najszybszy pendrive
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Witam,

    Szukam pendrive-a, który miałby naprawdę transfery sięgające maximum USB
    2.0 i hoho więcej w przypadku 3.0

    Interesuje mnie wpierw jak zachowają się takie wypaśne modele jak:
    - Mach Xtreme MX-FX 32/64 GB
    - Patriot Supersonic 64 GB

    ale gdy zapisujemy strumieniowo dane na nich. Sorry, ale na sieci
    same....ekm...i nie ma takich szczegółowych informacji nigdzie - wszyscy
    posługują się ATTO disk benchmarkiem lub crystalmarkiem a to nijak ma się
    do rzeczywistości
    Mój stary dysk SSD wyciąga
    - 29 MB/s na USB2.0 jak zapisuje 100 MB,
    - 24 MB/s podczas zapisu 1000 MB, ale już tylko
    - 8 MB/s gdy zapisuje 10000 MB

    O co mi chodzi ?
    Chciałbym pena, który zapisze mi dane ze stałą przyzwoitą prędkością
    - ~30 MB/s pod 2.0
    - 50 (?) pod USB 3.0

    Dla wtajemniczonych podaję algorytm:
    # date; dd if=/dev/zero of=/dev/xxx bs=1048576 count=10000; sync; date

    Ktoś ma takie pomiary albo takiego palca który spełniałby warunek 30/50 MB
    pod obydwoma interfejsami ?

    Dzięki.

  • 2. Data: 2011-10-10 06:42:24
    Temat: Re: Jaki najszybszy pendrive
    Od: Rafał <b...@g...pl>

    vissim wrote:

    > Witam,
    >
    > Szukam pendrive-a, który miałby naprawdę transfery sięgające maximum USB
    > 2.0 i hoho więcej w przypadku 3.0

    kup SSD i wsadź go w kieszeń USB 3.0

  • 3. Data: 2011-10-11 12:05:15
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    vissim wrote:
> [...]
    > # date; dd if=/dev/zero of=/dev/xxx bs=1048576 count=10000; sync; date
    >
    > Ktoś ma takie pomiary albo takiego palca który spełniałby warunek 30/50 MB

    http://www.anandtech.com/show/4523/usb-30-flash-driv
    e-roundup/5

    http://www.anandtech.com/show/4523/usb-30-flash-driv
    e-roundup/6

    w ostatnich tabelkach masz zapis\odczyt 4GB iso na usb 2.0 i 3.0

    wez tylko pod uwage ze za 400 pln spokojnie zlozysz sobie 60GB vertexa w
    obudowie 2,5 cala usb 3.0 zakladajac przyzwoitsza obudowe masz te parametry
    gwarantowane, bedzie taniej i elastyczniej - tylko rozmiar nie ten