  • 21. Data: 2015-11-17 10:37:19
    Temat: Re: Jaki minivan do 10tys zł ?
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > A tam czepiasz się.
    > W sumie ma rację.
    > Miałem Alfę 156 z 2.4JTD i 9km do pracy. Zimą wqr.. się że ciepło robiło
    > się na ostatnim kilometrze dopiero.
    > Teraz mam dupowóz Avensis z benzyną i jest normalnie z ciepłem choć
    > przyjemności z jazdy żadnej w porównaniu do Alfy ;)

    No właśnie nie sprecyzowal czy szkoda silnika czy człowieka, bo w
    benzynie po 3km to tez za bardzo się nie ogrzeje:)

  • 22. Data: 2015-11-17 18:07:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16.11.2015 o 20:24, Irokez pisze:

    > A tam czepiasz się.
    > W sumie ma rację.
    > Miałem Alfę 156 z 2.4JTD i 9km do pracy. Zimą wqr.. się że ciepło robiło
    > się na ostatnim kilometrze dopiero.

    Patrz, a głupia Dacia ma chyba grzałkę w układzie i mimo diesla po 1 km
    muszę przykręcać grzanie, bo nie idzie wytrzymać....

  • 23. Data: 2015-11-17 18:28:06
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 00:06, Radek D pisze:

    > Niby myślałem nad samochodem typu doblo - jednak wygląd mocno odstrasza.
    no ta starsza wersja (a taka tylko sie łapie w budżecie) faktycznie jest
    ochydna z przodu. Nowsza sporo lepiej ale powiedzmy sobie szczerze... to
    ma jeździć a nie wyglądać.
    :)

  • 24. Data: 2015-11-17 18:29:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Patrz, a głupia Dacia ma chyba grzałkę w układzie i mimo diesla po 1 km
    > muszę przykręcać grzanie, bo nie idzie wytrzymać....
    mowisz serio?
    jaka?

    moja klientka ostatnio sie rozpływała nad dacią duster - podobno pełen
    wypas za 5 dych mozna mieć. az se w wolnej chwili sprawdze ichni
    konfigurator.

  • 25. Data: 2015-11-17 18:40:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17.11.2015 o 18:29, sirapacz pisze:

> [...]
    >
    > moja klientka ostatnio sie rozpływała nad dacią duster - podobno pełen
    > wypas za 5 dych mozna mieć. az se w wolnej chwili sprawdze ichni

    Właśnie o Dusterze piszę.

    Oczywiście nie można mieć wypasu za 50 tys, przynajmniej nie jeśli mowa
    o nowych autach.
    Ja płaciłem po upustach 73 000 (za najwyższą wersję Prestige), a można
    było jeszcze coś dołożyć...

    A i tak uważam, że minimalna cena za sensownego Dustera to prawie 70 tys
    - ale wtedy tylko z turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

    Wersja inna niż najwyższa jest tak naprawdę zbyt uboga, żeby się nią
    interesować, mimo że dużych wymagań nie mam.
    I odpowiada mniej więcej wersjom najniższym w produktach konkurencji.
    Cenowo wychodzą wtedy podobnie, tyle że nie mają 4x4.
    Może poza Suzuki Vitarą, która będzie cenowo zbliżona w wersji golas
    4x4, niestety bez turbo, co uważam za konieczność.

  • 26. Data: 2015-11-17 19:14:03
    Temat: OT
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    a jak ci sie spisuje? boje sie awaryjnosci ale poza tym i mnie i zonie
    sie podoba. Ile go masz?

  • 27. Data: 2015-11-17 20:06:46
    Temat: Re: OT
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17.11.2015 o 19:14, sirapacz pisze:
    > a jak ci sie spisuje? boje sie awaryjnosci ale poza tym i mnie i zonie
    > sie podoba. Ile go masz?

    Ale kto, co, jak?
    Do mnie piszesz o Dusterze?

  • 28. Data: 2015-11-18 08:11:57
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 18:40, Cavallino pisze:

> [...]
    > o nowych autach.
    > Ja płaciłem po upustach 73 000 (za najwyższą wersję Prestige), a można

    Też myślałem o Dusterze ale jak piszesz to po dołożeniu opcji
    wyposażenia już nie było 40tyś tylko 70tyś i niestety mimo chęci
    sprzedawcy musiałem/chciałem odpuścić. Poza tym poza fatalną ergonomią
    jak dla mnie to auto super.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 29. Data: 2015-11-18 08:38:59
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-15 o 19:16, Radek D pisze:
    > Co możecie mi polecić do około 10tys zł.
    > Najlepiej minivan dla rodzinki 2+2 (w fotelikach),
    > 90% jazdy to miasto, odcinki 2-15km, miesięcznie około 500km.
    >
    > Nie musi być zbyt dynamiczny - ważne tylko by się zbytnio nie psuł.

    Może Chrysler Voyager ? tylko że to 2+2+2/3 zazwyczaj.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 30. Data: 2015-11-18 08:59:50
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 20:06, Cavallino pisze:

    > Ale kto, co, jak?
    > Do mnie piszesz o Dusterze?
    no odpowiadalem na twoj post wiec tak:) rozumiem ze jestes jego
    uzytkownikiem wiec masz juz jakies doswiadczenia:)