  • 11. Data: 2013-11-08 19:17:05
    Temat: Re: Jaki mandat i ile punktów za taką akcje?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:527d294e$0$2144$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Jechał oznakowanym samochodem służbowym

    No i?
    Wielu kierowców jeździ oznakowanym samochodem służbowym.
    Z takimi czy innymi znaczkami.

    Tak samo jak wiele sprzątaczek sprząta różne biura.

    Takie zawody.
    Nijak ma się to do filozofii wyznawanej przez właścicieli auta/biura.

    >, to nawet, jakby był w gatkach bahama, to tak, jakby był w mundurze.
    >Kropka

    No tak, nawet jakby był dzień, to i tak by była noc.
    Bo ktoś zamiast myśleć, szufladkuje.
    Kropka.

  • 12. Data: 2013-11-08 19:49:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > ..
    >
    > Tu się zgadza. Ja go nie usprawiedliwiam w kwestii popełnionych wykroczeń,
    > aczkolwiek HGW czy mu dziecko akuart w szpitalu nie wylądowało i wszystko
    > inne nagle przestało się liczyć... To nadal TYLKO ZWYKŁY CZŁOWIEK.

    Co to jest jak nie usprawiedliwianie ? Jak chce zajmować się prywatnymi
    sprawami to niech urlop weźmie.

  • 13. Data: 2013-11-08 20:03:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Nov 2013 19:17:05 +0100 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

> [...]
    .pl...

    > No i?
    > Wielu kierowców jeździ oznakowanym samochodem służbowym. Z takimi czy

    i te firmy są powołane do wymuszania przestrzegania prawa? Jednak jesteś
    kompletnym głabem

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2013-11-09 18:43:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Nov 2013 19:03:00 +0000 (UTC), masti

    > do wymuszania przestrzegania prawa?

    Poprawka. Są powołane do karania za łamanie prawa.
    Do przestrzegania prawa jest zobligowany obywatel.
    Gdyby obywatel prawa przestrzegał, takie "firmy"
    były by całkowicie zbyteczne.

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2013-11-09 19:50:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > były by

    wiesz jak to jest, małe przewinienia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 16. Data: 2013-11-14 21:21:01
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-08 11:40, Myjk pisze:

    > Służbista nie jest dla obywatela przykładem, bo nie taka jest rola
    > służbisty. Ma swoje zadania do wykonania i koniec. Jednocześnie obywatel,
    > owszem, ma prawo zgłosić niewłaściwe zachowanie mundurowca, ale złe
    > zachowanie służbisty nie daje mu prawa do robienia podobnych rzeczy i nie
    > pozwala usprawiedliwiać swoich wykroczeń. Przecież takie podejście trąci
    > średniowieczem.
    Dziś w radio po zadymach z 11 listopada ogłoszono wyroki za obrazę
    munduru policjanta. Kilku gości poszło za kratki, a w komentarzy było:
    "kto podnosi rękę na policjanta, to tak, jakby podnosił ją na państwo".
    To jak? W jedną stronę działa, a w drugą już nie?
    Jacek

  • 17. Data: 2013-11-14 22:04:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Nov 2013 21:21:01 +0100, Jacek napisał(a):
> [...]
    > "kto podnosi rękę na policjanta, to tak, jakby podnosił ją na państwo".
    > To jak? W jedną stronę działa, a w drugą już nie?

    No nie, bo w druga strone to tak jakby panstwo podnosilo reke na
    ciebie.
    A panstwo jest duze i silne, to lepiej sp*ac :-)

    J.

  • 18. Data: 2013-11-15 13:00:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 14 Nov 2013 21:21:01 +0100, Jacek

    > W jedną stronę działa, a w drugą już nie?

    Przecież działa! Kierowca pojazdu ITD nie tylko dostanie mandat, ale z
    dużym prawdopodobieństwem może stracić prawojazdy jak i swój "mundur".

    Więc nie chrzań, że coś działa tylko w jedną stronę. W obydwu przypadkach
    trzeba złapać za rękę i udowodnić co zaszło. I tylko dlatego ulice pełne sa
    samochodów -- bo generalnie większość kierowców po najdalej tygodniu, nie
    powinna mieć prawajazdy z powodu przekroczenia limitu punktów za sprawą
    popełnianych wykroczeń, tylko w 99,8% nikt ich nie łapie za rękę.

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2013-11-15 14:27:29
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-15 13:00, Myjk pisze:
    > Przecież działa! Kierowca pojazdu ITD nie tylko dostanie mandat, ale z
    > dużym prawdopodobieństwem może stracić prawojazdy jak i swój "mundur".
    Bardzo wątpię i stawiam dolary przeciw orzechom, że skończy się najwyżej
    na mandacie. No chyba, że potrzebna będzie pokazówka, jak nagłośnią
    sprawę media, ale p.m.s to raczej do mediów się nie zalicza

    > Więc nie chrzań, że coś działa tylko w jedną stronę.
    Należysz, jak widzę, do tych, to prędzej dadzą się pokrajać, niż zmienią
    zdanie.
    miłego weekendu
    Jacek

  • 20. Data: 2013-11-15 14:50:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 Nov 2013 14:27:29 +0100, Jacek

    > Bardzo wątpię i stawiam dolary przeciw orzechom

    Skoro tak bardzo wątpisz, to postaw swoją głowę.

    > że skończy się najwyżej na mandacie. No chyba, że potrzebna
    > będzie pokazówka, jak nagłośnią sprawę media, ale p.m.s
    > to raczej do mediów się nie zalicza

    A ile razy "zwykli" obywatele są uchylani od odpowiedzialności?

    > Należysz, jak widzę, do tych, to prędzej dadzą
    > się pokrajać, niż zmienią zdanie.

    Należę do osób, które brzydzą się takim populizmem. Zmanipulowaną i
    przekreconą rzeczywistością obserwowaną z jednego jedynego punktu widzenia.

    > miłego weekendu

    Również. :)

    --
    Pozdor Myjk