  • 1. Data: 2011-11-05 12:37:45
    Temat: Jaki koszt przejazdu autostradą A1 Toruń - Gdańsk ?
    Od: Rafi <r...@o...pl_nospam>

    Witam.

    Wybieram się do Gdańska. Może ktoś mi podrzucić ile zapłacę na bramkach
    na autostradzie A1 jadąc osobówką?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-11-05 13:19:54
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Rafi" <r...@o...pl_nospam> napisał w
    wiadomości news:j93765$rfq$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Wybieram się do Gdańska. Może ktoś mi podrzucić ile zapłacę na bramkach na
    > autostradzie A1 jadąc osobówką?
    >
    > Pozdrawiam.

    alez prosze bardzo
    http://pl.lmgtfy.com/?q=a1+oplaty

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2011-11-05 14:00:09
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    > alez prosze bardzohttp://pl.lmgtfy.com/?q=a1+oplaty

    LOL :))))

    --
    GregorY

  • 4. Data: 2011-11-05 17:35:37
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 05-11-2011 o 12:37:45 Rafi <r...@o...pl_nospam>
    napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Wybieram się do Gdańska. Może ktoś mi podrzucić ile zapłacę na bramkach
    > na autostradzie A1 jadąc osobówką?
    >
    > Pozdrawiam.

    17,60zł