  • 11. Data: 2009-04-18 10:39:45
    Temat: Re: Jaki kask dla żony? - (Po kosztach)
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Dzięki wielkie za odpowiedź.

    Przeczytalem opis aukcji do konca i gosc sam pisze, ze wylozenie kasku jest
    z gabki (tak jak przypuszczalem). Czyli odpuscilbym sobie ten kask.

    Dysiek

  • 12. Data: 2009-04-18 10:48:23
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    s...@g...com pisze:
    > Moja żona dostała hopla na punkcie motocykli. Koniecznie ( I bez
    > dyskusji) chce kupić sobie kask. Będzie od czasu do czasu jeździła
    > jako pasażer z moim kolegą. Spotkałem się z opinią, że kask za mniej
    > niż 300 zł jest do dupy.

    Niekoniecznie - może być bezpieczny, ładny i wygodny. No i markowy jeśli
    ktoś zwraca na to uwagę.

    http://allegro.pl/item609012197_uvex_ps_400s_rozmiar
    _s_55_56_cm_integralny.html

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: GSF 600S '00

  • 13. Data: 2009-04-18 11:05:28
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    Kefir wrote:
    > Eou!
    >
    > Eno, jak sporadycznie to moze wystarczy orzeszka po dziadku albo nic...
    > Czy NAPRAWDE wydaje Ci sie ze ci ktorzy jezdza rzadziej, w razie wypadku
    > sa mniej zagrozeni czy tez maja inne obrazenia? Kazdy kto jezdzi przez
    Matematyka i zarzadzanie ryzykiem sie klania. Statystycznie ryzyko
    wystapienie wypadku jest proporcjonalne do ilosc h sprzedzonych w
    miejscu wystepowania ryzyka (czyt. droga). Dodaj do tego % wypadkow
    gdzie faktycznie lepszy sprzet sie istonie zmiejszyl skutki.Meteoryt tez
    Cie moze trafic a jakos w kasku nie chodzisz na ulicy na co dzien.

    Pozdr

    Marek

  • 14. Data: 2009-04-18 11:09:12
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 18 Apr 2009 13:05:28 +0200, Marek Borowski <m...@l...pl>
    wrote:

    [...]

    > Matematyka i zarzadzanie ryzykiem sie klania. Statystycznie ryzyko
    > wystapienie wypadku jest proporcjonalne do ilosc h sprzedzonych w
    > miejscu wystepowania ryzyka (czyt. droga).

    Jesteś pewien? :-) IMO osoby jeżdżace rzadziej mają większe
    prawdopodobieństwo wypadku na godzinę spędzoną na drodze.

    > Meteoryt tez Cie moze trafic a jakos w kasku nie chodzisz na ulicyna co
    > dzien.

    Uważasz liczbę zgonów w Polsce w wyniku upadków meteorytów za porównywalną
    do liczby zgonów w wyniku wypadków motocyklowych? Śmiała teza.

    > Marek
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 15. Data: 2009-04-18 11:10:43
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Niekoniecznie - może być bezpieczny, ładny i wygodny. No i markowy jeśli
    > ktoś zwraca na to uwagę.
    >
    > http://allegro.pl/item609012197_uvex_ps_400s_rozmiar
    _s_55_56_cm_integralny.html

    A tutaj w promocji jest moj - po 129 :-)

    http://allegro.pl/item611030053_gensler_jet_atestowa
    ny_niemiecki_nowy.html

  • 16. Data: 2009-04-18 11:57:50
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    []v[]artec pisze:

    > Niekoniecznie - może być bezpieczny, ładny i wygodny. No i markowy jeśli
    > ktoś zwraca na to uwagę.
    >
    > http://allegro.pl/item609012197_uvex_ps_400s_rozmiar
    _s_55_56_cm_integralny.html

    Kupiłem sobie coś takiego w Louisie w ubiegłym roku i ten... Jakby to
    powiedzieć..
    Otwarty Probiker jest mniej głośny niż to ścierwo.

  • 17. Data: 2009-04-18 12:15:38
    Od: Soulsick <s...@g...com>

    s...@g...com pisze:

    > W dżinsach i skórzanej kurtce.

    To nie ma sensu żadnego. Sporadycznie jeżdżąc załatwi sobie kolana. Kup
    jej chociaż jakieś skórzane portasy i jakiekolwiek skórzane rękawiczki,
    niekoniecznie motocyklowe...

    --
    Soulsick

  • 18. Data: 2009-04-18 12:18:25
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    Leszek Karlik wrote:
> [...]
    >
    > Jesteś pewien? :-) IMO osoby jeżdżace rzadziej mają większe
    > prawdopodobieństwo wypadku na godzinę spędzoną na drodze.

    Oczywiscie ze tak, ale nie sadze ze jest to bardzo duza roznica. (Mowa
    oczywiscie o juz w miare doswiadczonych kierownikach). Poza tym to
    przeciez jest mowa o pasazerce - mozna zalozyc iz umiejetnosci kierowcy
    sa stale :-).

    > Uważasz liczbę zgonów w Polsce w wyniku upadków meteorytów za porównywalną
    > do liczby zgonów w wyniku wypadków motocyklowych? Śmiała teza.

    Nie. Podaje jako skrajny przyklad iz % wystapienia zdarzenia implikuje
    zabezpieczenia.

    Pozdr

    Marek

  • 19. Data: 2009-04-18 13:16:38
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Ja się kurwa o kask pytam. Czy cię synuś nikt nie nauczył, że żarty w
    tym tonie o matce lub żonie proszą się o danie w pysk.
    Czy ja napisałem, że twoja kobieto obciągając straciła przedniego
    zęba. Czy twoja kobieta (lub chłopak ) pod twoją nieobecność rżnie
    się z twoimi kumplami, że straciłeś wiarę w ludzi? Głowa do góry
    Grzybolu ty mój wesoły kondomie. Są jeszcze kobiety z zasadami.

    Nie unoś się tak chłopcze bo pękniesz....
    Fakt Grzybol trochę przesadził, jednak przyznasz, że to trochę dziwne dla
    kogoś patrzącego z perspektywy grupy ?
    Jakby moja żona chciała pojeździć na motorku, to stanałbym na głowie, żeby
    jeździła na własnym :)
    Więcej optymizmu i mniej agresji napewno wyjdzie Ci na dobre.
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 20. Data: 2009-04-18 13:40:52
    Od: "Pink" <p...@o...pl>

    b.googlegroups.com...
    Moja żona dostała hopla na punkcie motocykli. Koniecznie ( I bez
    dyskusji) chce kupić sobie kask. Będzie od czasu do czasu jeździła
    jako pasażer z moim kolegą. Spotkałem się z opinią, że kask za mniej
    niż 300 zł jest do dupy. A co sądzicie o tym.

    sadze, że ten kas co pokazałes to jest niestety do noszenia pisaku i wody
    dla dziecka.

    Zobacz sobie np: ten:
    http://allegro.pl/item613938530_kask_integralny_uvex
    _ps_400s_l_hit_cenowy.html

    to jest bardzo dobry stosunek jakość/cena. Producent w tym sezonie dał bdb
    promocję na te kaski.
    Sam kupiłem wyzszy ciut modem PS 430. Kast bdb jak narazie...
    Nie wynikając w parametry wytrzymaosciowe tego co pokazałes to Ci sie on po
    prostu rozleci..., powygniata w środku, mechaznizmy rozlecą a szybka
    porysuje na drugi dzień... W tej cenie nie da sie inaczej - on tylko tak w
    miare wygląda... niestety...

    Pozdrawiam
    Pink