  • Data: 2012-01-10 00:30:23
    Temat: Re: Jaki grot do lutownicy transformatorowej ?
    Od: "Wojciech_B" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jefdve$k1h$1@inews.gazeta.pl...
    > Jakie groty sa lepsze dla zwyklych lutownic transformatorowych ? Miedziane
    > CU czy srebrzone AG ?
    >
    > Fantom
    Dawno,dawno temu kupiłem groty z blachy miedzianej.Była to blacha o grubości
    ok 0.5-1.0 mm a konkretnie pasek tej blachy o szerokości ok.2 mm rozcięty w
    połowie tak, że rozcięcie kończyło się ok.1 mm przed końcem paska tworząc
    ramiona grota.Taki grot,wprost nie do wiary, wytrzymywał około miesiaca
    intensywnego lutowania,a prawie rok rzadszego.Kupowałem to w blistrach po 3
    rozmiary grubości blach i po kilka sztuk kazdego rozmiaru.Do dzisiaj mam
    jeszcze kilka sztuk pomimo upływu co najmniej 25 lat.Aha,nieprzecieta
    końcówka takiego grota była lekko spęczniona.

    wibi