  • Data: 2016-08-19 09:29:41
    Temat: Re: Jaki fotelik dla dziecka
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Aug 2016 08:48:10 +0200
    buty <b...@o...pl> wrote:

    > a mozecie mi powiedziec ile "wasze" foteliki maja szerokosci podstawy ?
    > i jakie modele, bo na necie ciezko znalezc, pisze tylko ogolnie jaka ma
    > szerokosc

    Za stroną recaro (poniżej), niestety samej podstawy nie ma, ale to też ciężko
    określi o który parametr by Ci chodziło, on pod siedziskiem ma taką podstawę, węższą
    od siedziska którą sie reguluje odchylenie fotelika do tyłu. Ja niestety nie pomogę,
    bo mój jest chwilowo zmagazynowany i mam utrudniony dostęp do niego, ale może Mirek
    zmierzy tą podstawę jak go używa cały czas.

    Długość: 44 cm
    Szerokość: 45 cm
    Wysokość: 52-71,5 cm
    Waga: 8,5kg