  • Data: 2013-04-17 11:45:07
    Temat: Re: Jaki dławik na zasilaniu ATmegi?
    Od: "Robbo" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisałeś 100mH czyli 0.1H. Wiesz jakiej wielkości są dławiki o tej
    > indukcyjności? Do odkłócania zasilania stosuje się koraliki ferrytowe
    > o indukcyjności rzędu 1uH a nawet mniej, czyli zawyżyłeś wartość
    > dławika 100000 razy.

    Wiem, już sam się zorientowałem, co napisałem.
    Czyli na linii + biegnącej do Vcc mikrokontrolera mógłbym dać szeregowo
    dławik 1uH?

    Z tego co zauważyłem, to na ogół dają dławik na AVcc, a ja planuję na Vcc
    (nie korzystam z ADC).

    Wyczytałem, że robią też tak (gdy używany jest ADC), że + biegnie do Vcc, a
    potem od Vcc do AVcc przez dławik 10uH.

    Robbo