  • 31. Data: 2010-09-23 09:39:36
    Temat: Re: Jaki ścigacz 50cm najtaniej?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 23 Sep 2010 09:53:26 +0200, marko1a <m...@l...de>
    wrote:

    > Jak ma homologację to znaczy że ma lampy i wszystko co mu potrzeba a jak nie
    > to nie wyjedziesz i już.

    Komar 230 też ma homologację? Czy też nie można nim wyjechać na
    ulicę?

    r.
    _____________

  • 32. Data: 2010-09-23 10:40:28
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Robert Rędziak"
    Komar 230 też ma homologację? Czy też nie można nim wyjechać na ulicę?

    Oczywiscie ze jest to pojazd homologowany - jesli jest zarejestrowany
    posiada wazne BT i uiszczone OC mozna poruszac sie nim po uliach...

    Tytus z fabryki

  • 33. Data: 2010-09-23 12:01:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 23 Sep 2010 12:40:28 +0200, Tytus z fabryki
    <t...@g...pl> wrote:

    > Oczywiscie ze jest to pojazd homologowany - jesli jest zarejestrowany
    > posiada wazne BT i uiszczone OC mozna poruszac sie nim po uliach...

    Pokażesz kartę homologacyjną?

    r.
    _____________

  • 34. Data: 2010-09-23 13:58:06
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Robert Rędziak"
    Pokażesz kartę homologacyjną?

    To istnieje cos takiego jak karta homologacyjna???
    Bo ja spotkam sie na codzien ze swiadectwami homologacyjnymi.
    Zwroc sie do ITS - na pewno maja w archiwum, bo maja nawet homologacje
    motorowerow Wierchowina ktore to mopiki nie przeszly badan homo z wynikiem
    pozytywnym.

    Tytus z fabryki

  • 35. Data: 2010-09-23 17:57:43
    Temat: Re: Jaki Ĺ?cigacz 50cm najtaniej?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Skąd wiesz czy nie ma drugiego starczego dziecka?

    Wiem, bo znam ten typ czlowieka. Moze ma starszego dzieciaka, moze i da mu
    telefon, ale:
    1) regulamin allegro zabrania ogloszen typu "zamienie"
    2) wszystko wielkimi literami
    3) duzo bledow ort.

    Znam taki typ ludzi - kolo to typowy dresik pozbywajacy sie miny, ktorej nie
    byl w stanie podreperowac, zeby sprzedac jako "nuffke sztuke niesmigana".

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 36. Data: 2010-09-23 18:14:14
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Sep 20, 11:50 pm, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > O kurew. To zaczyna byc nawet smieszne :) Widze ze szkole zaczynasz
    > dopiero poznawac, za jakis czas dotrzesz na lekcje jezyka polskiego.
    > Powodzenia !!

    Glon albo inny jajcarz wypuscil bzdure. Nie dajcie sie robic jak
    dzieci.

    --
    Pozzdrawiam, Artu / Kef

  • 37. Data: 2010-09-23 20:18:38
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    > On Thu, 23 Sep 2010 12:40:28 +0200, Tytus z fabryki
    > <t...@g...pl> wrote:
    > Pokażesz kartę homologacyjną?

    Ale po co komu karta homologacyjna? Jest tak jak napisal Tytus - jesli
    pojazd ma aktualne BT+OC to moze jezdzic po ulicy. Nawet jesli wlasciciel
    nie ma i nie mial i nie widzial na oczy takiej karty, a diagnosta
    potwierdzil sprawnosc pojazdu i umozliwil tym samym poruszanie sie po drodze
    publicznej, to jest to juz tylko jego problem.
    No, chyba ze na ceniony model Komara pedzony sztrumem. Tu homologacja moze
    okazac sie niezbedna..
    http://my.opera.com/marucha79/albums/show.dml?id=399
    398

    Erg
    GS500

  • 38. Data: 2010-09-24 07:47:55
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > drodze publicznej, to jest to juz tylko jego problem.
    > No, chyba ze na ceniony model Komara pedzony sztrumem. Tu homologacja moze

    Jeżeli moc silnika nie przekracza 200W to może tym jeździć po drogach jak na
    rowerze.

    Marek