  • 21. Data: 2010-09-22 09:07:07
    Temat: Re: Jaki Ĺ?cigacz 50cm najtaniej?
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-22 01:45, PanAdol pisze:

    > Ps znalazlem faworyta z allegro... Fakt ten mnie powalil :) :
    > http://moto.allegro.pl/benelli-jarno-125-zarejestrow
    ane-na-50-i1231020167.html
    > Cytuje :
    > " ISKRA JEST BARDZO DOBRA LECZ STRZELA DYMEM A NIE ODPALA CHYBA JEST DO
    > USTAWIENIA DAWKA PALIWA BADZ POWIETRZA A MOŻE I NAWET OLEJU SPRZEDAJE
    > PONIEWARZ URODZIŁO MI SIE DZIECKO I NIE MAM CZASU SIEDZIEĆ NAD TYM
    > MOTORKIEM"
    > :-) :-) :-)

    To chyba lepsze :-D

    SPRZEDAM LUB ZAMIENIE BENELLI JARNO 125CM Z 1997ROKU NA INNY MOTOR LUB
    QUADA TV PLAZMOWY 37"DO42"LUB BARDZO DOBRY TEL

    Ciekawe dziecko mu sie urodzilo i bedzie mial czas siedziec przd TV
    Tym mnie typek zabil

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 22. Data: 2010-09-22 09:20:21
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe dziecko mu sie urodzilo i bedzie mial czas siedziec przd TV
    > Tym mnie typek zabil

    A niedomiar inteligencji cię nie zabija przypadkiem? Czy napisał że to ON
    będzie siedział przed tym TV?
    Jest przecież jeszcze możliwość że będzie to żona, starsze dziecko lub np. w
    pokoju gościnnym chce go postawić.

    Marek

  • 23. Data: 2010-09-22 12:32:45
    Temat: Re: Jaki ścigacz 50cm najtaniej?
    Od: s...@v...pl

    > "Motorower to zgodnie z art. 2 ust. 46 ustawy Prawo o ruchu drogowym -
    > pojazd jednośladowy lub dwuśladowy zaopatrzony w silnik spalinowy o
    > pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3, którego konstrukcja
    > ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h."
    >
    > To w kwestii tego, jeżeli ma być użytkowany jako motorowem, ten motor.

    przecież napisał wyrażnie że chodzi o "motor" a nie motorower.

  • 24. Data: 2010-09-22 14:21:38
    Od: dagoba <pedro1997@_NOSPAM_tlen.pl>

    Robert Rędziaknapisal

    > Kreidler Van Veen.

    > To może motorynka?

    > r.

    Motorynkę mam a z tym kreidlerem to trochę przesada. Chodzi mi o MOTOROWER
    w kształcie ścigacza o poj. 50 cm i był przystosowany do jazdy po ulicy. A
    nie jakieś gsx500 itp.

  • 25. Data: 2010-09-22 17:26:17
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > będzie siedział przed tym TV?
    > Jest przecież jeszcze możliwość że będzie to żona, starsze dziecko lub np.

    Tego quada lub dobry tel. kom tez da innemu dziecku, albo postawi w pokoju
    goscinnym?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 26. Data: 2010-09-22 20:03:37
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 22 Sep 2010 14:21:38 +0000 (UTC), dagoba
> [...]

    > w kształcie ścigacza o poj. 50 cm i był przystosowany do jazdy po ulicy. A

    No przecie Kreidler ma całe 50ccm, a do wyjazdu na ulicę
    potrzeba jeszcze skrzeczka, lampki i namiastki reflektora? Nie
    łapie się?

    r.
    _____________

  • 27. Data: 2010-09-23 07:51:24
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Tego quada lub dobry tel. kom tez da innemu dziecku, albo postawi w pokoju
    > goscinnym?

    Skąd wiesz czy nie ma drugiego starczego dziecka? Wiesz z jakimi wypasionymi
    telefonami dzieciarnia dziś biega po szkole? Quada nie koniecznie w pokoju
    gościnnym, może byc garaż :)

    Marek

  • 28. Data: 2010-09-23 07:53:26
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > No przecie Kreidler ma całe 50ccm, a do wyjazdu na ulicę
    > potrzeba jeszcze skrzeczka, lampki i namiastki reflektora? Nie
    > łapie się?

    Jak ma homologację to znaczy że ma lampy i wszystko co mu potrzeba a jak nie
    to nie wyjedziesz i już.

    Marek

  • 29. Data: 2010-09-23 08:40:35
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    dagoba pisze:
    > Witam. Pytanie jak w temacie. Nie zależy mi o to, żeby motor był jakiś
    > zajenowy może być nawet z kanciasyumi lampami byla wyciągał więcej niź

    Nie wiem jak cenowo, ale mi się podobają motocykle rieju RS2 Pro 50

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 30. Data: 2010-09-23 08:47:58
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Skąd wiesz czy nie ma drugiego starczego

    starszego.

    Marek