  • 11. Data: 2009-07-21 21:10:38
    Temat: Re: Jaki chopper dla początkującego ?
    Od: "Prze__mek" <p...@p...onet.pl>

    > http://www.klub-chinskich-motocykli.pl/index.php?opt
    ion=com_content&task=view&id=29&Itemid=11

    > Opinie z pierwzszej reki:):

    Ja również przejrzałem kilka opini i różnie to wygląda. Choć nie tak do
    końca źle.

    Nikt nie chce jednak napisać, na co złego mogę trafić kupując
    kilkunastoletni motocykl z allegro.
    Wypadkowy ? Zarżnięty silnik ? Co jeszcze ?

    --
    Pozdrawiam,
    Prze__mek

  • 12. Data: 2009-07-21 21:15:20
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Opinie z pierwzszej reki:):

    o wykręcaniu się śrub poczytaj tu :)
    http://www.virago.fora.pl/warsztat,2/stuki-w-silniku
    -535,500.html

    o lakierze np w suzuki poczytasz wszędzie

    no i nie zapomnij, że to co napisał ten człowiek to jak sam ujął są wady źle
    zrobionego przeglądu zerowego

    no i ilu uzytkowników narzeka a ilu chwali ???

  • 13. Data: 2009-07-21 21:21:40
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Prze__mek pisze:

    > Wierzę w twoją inteligencję i domyślam się, że wiesz, że chodzi o wygląd
    > motocykla ;)
    >
    > A co masz na myśli pisząc "normalny motocykl" ?

    tzw UJM czyli uniwersalny japonski motocykl, klasyczny motocykl w
    sprawdzonej konstrukcji, wystepujacy w sporej liczbie egzemplarzy na
    rynku wtórnym.
    Niesmiertelne suzuki GS500 albo honde CB 500, jak chcesz cos na dluzej
    to moze XJ 600, CB650 itd. Dzis nawet proponowano tu XJ600F i to jest
    IMHO cos w co warto przycelowac.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 14. Data: 2009-07-21 21:24:22
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Po 31 tys chińszczyzna nadaje się do kompletnej wymiany.

    * serwis wykonany w siedzibie Arkus&Romet

    Po prostu wymienili wszystko co się da bo Wiliam robi im taką reklamę, że
    lepszej nie potrzebują (za co zresztą dostał w prezencie od firmy drugi
    motocykl)

  • 15. Data: 2009-07-21 21:38:18
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Nikt nie chce jednak napisać, na co złego mogę trafić kupując
    > kilkunastoletni motocykl z allegro.

    Na 100% trafisz na cofnięty licznik.
    Jeśli sprowadzony to prawdopodobnie nie po to żeby jeździć tylko żeby na nim
    jak najwięcej zarobić.
    Czyli ktoś kupuje za grosze szrota na zachodzie (może być po wypadku)
    poleruje i sprzedaje jako prawie nówkę z minimalnym przebiegiem, którym
    niemiecka emerytka jeździła tylko w niedziele autostradą do kościoła.
    Wszelkie obicia to oczywiście gleby parkingowe a brak oryginalnego malowania
    to artystyczna wizja aktualnego posiadacza bo fabryczne się znudziło.
    Sprzęty "pewne" rozchodzą się najczęściej wśród znajomych bądź znajomych
    znajomych.

  • 16. Data: 2009-07-21 21:40:58
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > Ja również przejrzałem kilka opini i różnie to wygląda. Choć nie tak do
    > końca źle.

    Jesli ktos pisze, ze jego chinski motrek ma juz 14tysi nadal jezdzi to juz
    co tu gadac??
    Pozadny motocykl jak ma 14tys to jest nowy a nie, ze jeszcze jezdzi.

    > Nikt nie chce jednak napisać, na co złego mogę trafić kupując
    > kilkunastoletni motocykl z allegro.
    > Wypadkowy ? Zarżnięty silnik ? Co jeszcze ?

    Mozesz trafic wszystko - jak przy kupnie auta.
    Ma palic z dotyku, chodzic rowno, nie dymic...

    Wiadomo, ze trzeba przjrzec rozne oferty - ale generalnie klasyczna japonska
    uzywka to jak 5 nowek chinskich w garazu..

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 17. Data: 2009-07-21 21:43:47
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Jesli ktos pisze, ze jego chinski motrek ma juz 14tysi nadal jezdzi to juz
    > co tu gadac??

    To znaczy, że zrobił dopiero 14 tys i pomimo tego iż wszyscy pisali że
    będzie się psuł, on nie chce się psuć :)

  • 18. Data: 2009-07-21 21:47:30
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Mustafa wrote:

    > Na 100% trafisz na cofnięty licznik.

    Gupoty gadasz, tez sprzedawalem i jakos licznkia nie cofalem. I nie
    kazdy moto na allegro to sprzedaje handlarz i nie kazdy jest ze szrota.
    Te normalnie uzytkowane chyba tez sie gdzies sprzedaje?

    > Sprzęty "pewne" rozchodzą się najczęściej wśród znajomych bądź znajomych
    > znajomych.

    Najczesciej.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 19. Data: 2009-07-21 22:40:52
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 21 Lip, 23:24, "Mustafa" <M...@B...xx> wrote:

    > Po prostu wymienili wszystko co się da bo Wiliam robi im taką reklamę, że
    > lepszej nie potrzebują (za co zresztą dostał w prezencie od firmy drugi
    > motocykl)
    Jedni lubią jeździć a drudzy grzebać (lub wozić do serwisu), kupując
    chińszczyznę wybiera się to drugie i nie próbuj wciskać komuś kitu, że
    jest inaczej. Motocykl ma być niezawodny i wymagać jak najmniej
    serwisowania a nie co chwilę zmieniać olej, naciągać łańcuch, dokręcać
    zębatkę, wymieniać żarówki i nie wiadomo co jeszcze. Jeżeli sobie
    jeździsz 5km od domu to może i da się żyć ale chyba nie chciałbyś żeby
    500km od domu spaliła Ci się instalacja elektryczna albo przełamał
    bagażnik?

    O jakości takich motocykli świadczy zacytowana strona a właściwie
    koniec listy, co to za silnik który po 30kkm wymaga wymiany głowicy i
    przedniego zawieszenia?

    --
    Artur

  • 20. Data: 2009-07-22 05:22:32
    Od: n...@s...com

    On Tue, 21 Jul 2009 23:47:30 +0200, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:

    >Gupoty gadasz, tez sprzedawalem i jakos licznkia nie cofalem. I nie
    >kazdy moto na allegro to sprzedaje handlarz i nie kazdy jest ze szrota.
    > Te normalnie uzytkowane chyba tez sie gdzies sprzedaje?

    Tak, ale one nie sa zajebista okazjia :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)