  • 11. Data: 2009-09-07 10:27:55
    Temat: Re: Jaki blu ray?
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    jagr pisze:
    > Jak w temacie. Co teraz warto kupić z tanich i w miarę dobrych?
    > Ma ktoś i jest zadowolony?
    > A może jeszcze poczekać?
    > Poradźcie coś.

    Polecam:

    1. LG BD370 http://www.bd370.lge.pl
    2. LG BD390
    http://www.lge.com/us/tv-audio-video/video/LG-blu-ra
    y-dvd-player-BD390.jsp

    Odtwarzacze odtwarzają wszystko jak leci. Nawet matroskę (pliki *.mkv)
    Ci ci twierdzą, że im PS3 odtwarza wszystko to mogą pozazdrościć
    mnogości formatów odtwarzanych przez te produkty firmy LG. Obydwa
    odtwarzacze współpracują z siecią. Ten drugi nawet poprzez Wi Fi

  • 12. Data: 2009-09-07 10:32:34
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Marek pisze:
    > Cześć Robert_J

    > juz wszystkie nowosci mozna wypozyczyc na bluray-u. az czasem zaluje, ze
    > jeszcze nie kupilem odtwarzacza, zwlaszcza ze telewizor jest full hd.
    > na szczescie sporo fajnych seriali leci w HD (sky).

    Szkoda tylko, ze polowa z nich ma jakosc jak dvd.

  • 13. Data: 2009-09-07 10:38:36
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Szkoda tylko, ze polowa z nich ma jakosc jak dvd.

    Pewnie dlatego bo oglądasz je na telewizorze CRT ;)

  • 14. Data: 2009-09-07 10:51:24
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Gienek pisze:

    > Pewnie dlatego bo oglądasz je na telewizorze CRT ;)

    Nie :) Na FullHD 42cale a odtwarzaczem bylo PS3.

  • 15. Data: 2009-09-07 11:19:39
    Od: "Marek (UK)" <s...@m...nie>

    Cześć Grzegorz Prędki
    Mon, 07 Sep 2009 12:32:34 +0200 w
    <news:h82nkc$lom$1@atlantis.news.neostrada.pl> napisałeś:

    > Szkoda tylko, ze polowa z nich ma jakosc jak dvd.

    oglądałeś?
    mam subiektywne porównanie - oglądałem fragmenty Tudor-ów z dvd i na BBC
    HD. BBC HD - obraz znacznie ładniejszy. Swietna jakosc na programach
    dokumentalnych: Coast (wymiata!), Gardener's world (czy jakos tak) i
    niektórych serialach, np. Hotel Babylon.
    Sky HD - bardzo dobry (np. House). na FX HD ogladałem m.in. Dextera,
    Regenesis, Burn Notice i tu było różnie, ten ostatni nie powala jakościa
    obrazu. Podobnie Breaking Bad.
    inne kanały HD: discovery, National G., History, chanel 4, Rush, Crime,
    Luxe, Sci FI, Sky arts 1 i 2, eurosport - rożnie. Ba, część z programów
    na kanałach HD nie jest nadawana w HD, ale to możesz sprawdzic wczesniej
    - sky planer podaje które programy będa nadawane w hd a które nie.
    BTW. Przy kanalach SD jest znacznie gorzej - czesc leci w rewelacyjnej
    jakosci, porownywalnej do HD, ale calkiem sporo to po prostu sieczka i
    pikseloza.
    --
    Laik
    W rewanżu za dziadka z Wehrmachtu PO wygarnęło prezydentowi, że ma brata

  • 16. Data: 2009-09-07 11:21:56
    Od: "Marek (UK)" <s...@m...nie>

    Cześć Gienek
    Mon, 07 Sep 2009 12:27:55 +0200 w <news:h82n7d$ked$1@inews.gazeta.pl>
    napisałeś:

    > 2. LG BD390
    > http://www.lge.com/us/tv-audio-video/video/LG-blu-ra
    y-dvd-player-BD390.jsp

    na ten czekam (az bedzie w sprzedazy, w rozsadnej cenie) :)
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 17. Data: 2009-09-07 12:30:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-09-07 12:04, *Gienek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Format matroskę też?

    Nie, ale to co siedzi zwykle w mkv bez problemu - potrzebny jest jednak
    czas równy czasowi skopiowania pliku na inny nośnik, co i tak trzeba
    zrobić (mkv2vob), lub jakiś mediaserver, ale wtedy jest (u niektórych ;)
    ) kłopot z napisami.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 18. Data: 2009-09-07 12:40:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-09-07 12:27, *Gienek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > mnogości formatów odtwarzanych przez te produkty firmy LG. Obydwa
    > odtwarzacze współpracują z siecią. Ten drugi nawet poprzez Wi Fi

    A nie było jakoś tak niedawno testu któregoś z tych odtwarzaczy w
    Chipie? - wnioski nie były zbyt entuzjastyczne OIDP.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 19. Data: 2009-09-07 13:11:51
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Marek (UK) pisze:
    > Cześć Grzegorz Prędki

    > oglądałeś?

    Chodzilo mi o filmy na blue-ray a nie kanaly tv.

  • 20. Data: 2009-09-07 14:35:24
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > czas równy czasowi skopiowania pliku na inny nośnik, co i tak trzeba
    > zrobić (mkv2vob), lub jakiś mediaserver, ale wtedy jest (u niektórych ;) )

    albo zainstalowac Ubuntu na PS3... dziala to to dosyc wolno ale odtwarza w
    zasadzie wszystko.

    c.