  • 1. Data: 2009-09-04 10:40:44
    Temat: Jaki blu ray?
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Jak w temacie. Co teraz warto kupić z tanich i w miarę dobrych?
    Ma ktoś i jest zadowolony?
    A może jeszcze poczekać?
    Poradźcie coś.

  • 2. Data: 2009-09-04 10:55:51
    Temat: Re: Jaki blu ray?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie.

    NTG

  • 3. Data: 2009-09-04 12:15:38
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Jak w temacie. Co teraz warto kupić z tanich i w miarę dobrych?

    A po co Ci to teraz? Chcesz "tanie i dobre", czyli samo w sobie sprzeczne
    :-). Taniego, czyli nie masz za dużo zbędnej kasy. Szukasz gadżetu, przyznaj
    się sam przed sobą ;-).

    > Poradźcie coś.

    Napij się chłodnego piwa ;-). A za rok sobie kupisz BR za 1/3 ceny
    obecnej...

  • 4. Data: 2009-09-04 14:31:46
    Od: "K77" <k...@n...pl>

    "Robert_J" <r...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > przyznaj się sam przed sobą ;-).

    > Napij się chłodnego piwa ;-). A za rok sobie kupisz BR za 1/3 ceny

    A za 5 lat kupi za 1/10 obecnej ceny.....Warto tak czekac ze wszystkim a
    zaoszczedzone pieniadze juz dzis mozna przeznaczyc na ekskluzywny wlasny
    kiedys tam pogrzeb....-;)))

  • 5. Data: 2009-09-04 15:44:34
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "jagr" <j...@W...pl> wrote in message
    > Jak w temacie. Co teraz warto kupić z tanich i w miarę dobrych?
    > Ma ktoś i jest zadowolony?
    > A może jeszcze poczekać?
    > Poradźcie coś.

    Tez kiedys mialem taki dylemat .. i wybralem PS3 :)
    Odtwarza wszystko jak trzeba, dodatkowo mozna posurfowac po necie, poogladac
    youtube, polsuchac muzyki z PC-ta a i czasami pogiercowac mozna ... choc
    tego prawie wcale nie robie. Jakos te owczesne gry mi nie odpowiadaja. Ja
    tam wole "River Ride" :)

    c.

  • 6. Data: 2009-09-04 16:43:39
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Robert_J napisał:
    > "tanie i dobre", czyli samo w sobie sprzeczne.

    Niekoniecznie. Jeśli coś jest dobrze, a w szczególności - niezawodne, to
    w efekcie wychodzi taniej niż (pozornie) tani szajs ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 7. Data: 2009-09-05 09:00:20
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > A za 5 lat kupi za 1/10 obecnej ceny.....Warto tak czekac ze wszystkim a
    > zaoszczedzone pieniadze juz dzis mozna przeznaczyc na ekskluzywny wlasny
    > kiedys tam pogrzeb....-;)))

    Chyba generalizujesz ;-). Ile teraz filmów jest na BR? A ile będzie za kilka
    miesięcy?

  • 8. Data: 2009-09-05 16:46:37
    Od: Marek <n...@a...w.pl>

    Cześć Robert_J
    Sat, 5 Sep 2009 11:00:20 +0200 w <news:h7t9b7$pc9$1@inews.gazeta.pl>
    napisałeś:

    > Chyba generalizujesz ;-). Ile teraz filmów jest na BR?

    juz wszystkie nowosci mozna wypozyczyc na bluray-u. az czasem zaluje, ze
    jeszcze nie kupilem odtwarzacza, zwlaszcza ze telewizor jest full hd.
    na szczescie sporo fajnych seriali leci w HD (sky).

    > A ile będzie za kilka
    > miesięcy?

    jeszcze wiecej...? ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2009-09-07 10:02:29
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Robert_J pisze:

    > A po co Ci to teraz? Chcesz "tanie i dobre", czyli samo w sobie
    > sprzeczne :-). Taniego, czyli nie masz za dużo zbędnej kasy. Szukasz
    > gadżetu, przyznaj się sam przed sobą ;-).

    Czy to ważne czego szuka? Zadał pytanie i chce konkretnej odpowiedzi a
    nie cwaniactwa.

  • 10. Data: 2009-09-07 10:04:07
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Tez kiedys mialem taki dylemat .. i wybralem PS3 :)
    > Odtwarza wszystko jak trzeba

    Format matroskę też?