  • Data: 2010-10-12 15:21:35
    Temat: Re: Jaki aparat dla aktywnego nastolatka?
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-12 00:06, Andrzej pisze:
    > U?ytkownik "Stan.Matyska" napisa?

    > Nie zlosc sie Andrzeju, bo Twoje pytanie az proslio sie o taka
    > odpowiedz.
    > Latwej Jolce wypada, i chyba udal sie dowcip.
    >
    > Pozdrawiam StaM
    >
    > ---
    >
    > Niespecjalnie dowcip si? uda?, bo o ile mo?emy w pracy skorzstac w pracy z
    > komputera do surfowania, to wchodzenie na takie strony jest niewskazane -
    > zawsze jest zapisane i blokowane (co si? sta?o) - po prostu pod?o?y?a mi
    > ?wini? sil?c si? na bycie dowcipn?. Sprawdzi?em jej profil - nigdy nie
> [...]

    Nie umiemy się Andrzeju śmiać z siebie? Wiem, te dowcipy z siebie są
    denne, najlepsze są dowcipy z innych..
    Co do strony, to nie byłem świadomy, że takie cenzurują w Twojej firmie,
    bo bliżej jej do medycyny, niż czegoś wymagającego blokowania. Chyba, że
    pracujesz w Episkopacie albo czymś podobnym, gdzie samo słowo penis
    podnosi ciśnienie i jest uważane za pornografię ciężką. Pomijając
    miejsce pracy, przepraszam za kłopot wynikający z nieświadomości.
    Chyba powinieneś zmienić ustawienia czytnika.
    Pozdrawiam
    p.s. Łatwa Jolka to ON