  • Data: 2013-12-31 09:51:14
    Temat: Re: Jaki akumulator?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-30, Yogi(n) <y...@k...pl> wrote:
    > Używam motocykla dość rzadko, tj. rzadziej niż chciałbym, ale w miarę
    > regularnie, tj.co dwa-trzy tygodnie mniej więcej. Hanka jest z 2004 roku
    > i ma - chyba oryginalny, bo tak wskazuje data produkcji - akumulator. No
    > i ostatnio zrobiło się chłodniej, od początku listopada nie jeździłem,
    > wczoraj chciałem zrobić szlifa, umyć motonga i przygotować go do
    > zimowania, a tu dupa, akku zdechł. Oryginał to yuasa. Doładowałem i
    > bangla, ale pewnie to jego ostatnie momenty. Znalazłem taką yuasę na
    > allegro, ale ten model jest za 600 stów - trochę drogo. Do wiosny mogę
> [...]
    Jak mi padl oryginalny po 9 latach (zwarcie na celach) to kupilem byle
    jakiego chinczyka, jezdzilem 2 lata i wyrzucilem tylko dlatetego bo wydawalo,
    mi sie ze padl a to tylko przekaznik jeden sie podwiesil i rozladowywal.

    Kupilem motobatt i chyba mu wlasnie stuknelo 2 lata, funkcjonuje bez
    problemu. Nie widze sensu wydawania na akumulator wiecej niz 200 PLN.

    --
    Artur
    ZZR 1200