  • 11. Data: 2011-08-05 06:40:16
    Temat: Re: Jaki UPS doradzacie?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Irokez napisa?(a):

    > Na pewno Back? a nie Smart?

    Owszem, jeśli Back nie da rady to potem wyprobowałbym Smarta ;)

    Back (PRO) kosztuje ok 1100-1400 zł a Smart od ok 2 tys zł :)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 12. Data: 2011-08-05 08:08:34
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > atm napisa?(a):

    > Jakis APC Back-UPS RS nie mniej niz 1500VA powinien dac rade - chociaz
    > IMO powinienes wczesniej to eksperymentalnie sprawdzic.

    A po co? Gość ma zdecydowanie za mocny zasilacz to ma mieć jeszcze zbyt
    mocny UPS? To wszystko kosztuje, nie tylko przy zakupie, ale odbija się też
    na stratach. Z tego, co wymianiono najwięcej żre karta graficzna, ale w
    czasie grania, a wtedy zestaw chyba nie musi być chroniony? Dyski po
    kilkanaście watów, procek też niewiele. Razem gdzieś z 400W czyli 600, 700
    VA. Do tego dwa monitory, maksymalnie po 50W każdy, Czyli robota dla UPS-a
    850VA.

    I jak ktoś słusznie zwrócił uwagę należy sprawdzić, czy do zasilacza jest
    potrzebny sinus. I jeszcze jedno, oprócz APC jest jeszcze wielu innych
    producentów wcale nie gorszego sprzętu.

  • 13. Data: 2011-08-05 09:15:02
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    MC pisze:

    > 600, 700 VA. Do tego dwa monitory, maksymalnie po 50W każdy,
    Mój 24" z matrycą PVA pobiera koło 100W.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2011-08-05 11:35:36
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 05 Aug 2011 11:15:02 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Mój 24" z matrycą PVA pobiera koło 100W.

    Chyba przy maksymalnej jasności.

    [ Ze wszystkich oszustów świata najlepiej sobie radzą politycy i księża, ]
    [ reszta to żałośni neofici. (CGC, pl.pregierz) ]

  • 15. Data: 2011-08-05 12:08:35
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Przemysław Ryk pisze:
    > Chyba przy maksymalnej jasności.

    Raczej nie. To zbyt męczące dla oczu. Może to wynika z faktu braku
    regulacji podświetlenia matrycy. Mój monitor to Gateway 2485. Pomiar
    tanim chinskim miernikiem poboru mocy (taki z allegro za kilkadziesiąt
    złotych).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2011-08-05 15:14:17
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 05 Aug 2011 14:08:35 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Raczej nie. To zbyt męczące dla oczu. Może to wynika z faktu braku
    > regulacji podświetlenia matrycy.

    To jak regulujesz jasność obrazu w takim razie?

    > Mój monitor to Gateway 2485. Pomiar tanim chinskim miernikiem poboru mocy
    > (taki z allegro za kilkadziesiąt złotych).

    Ciekawe. Mój FlexScan S2432W ciągnie przy typowym użytkowaniu (wg
    specyfikacji) około 40W. Jak pomyślę, że u mnie i tak jasność ściągnięta
    jest do jakichś 16%, to wychodzi, że pewnie jeszcze mniej. :D

    [ Z moim szczęściem do kobiet, prędzej znajdę chłopaka, niż dziewczynę... ]
    [ (demotywatory.pl) ]

  • 17. Data: 2011-08-05 15:17:12
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Przemysław Ryk pisze:

    > To jak regulujesz jasność obrazu w takim razie?

    Podejrzewam, że odbywa się to przez "regulację przeźroczystości
    matrycy". Ale Ok, pomierzę zmianę mocy przy różnych ustawieniach

    > Ciekawe. Mój FlexScan S2432W ciągnie przy typowym użytkowaniu (wg
    > specyfikacji) około 40W. Jak pomyślę, że u mnie i tak jasność ściągnięta
    > jest do jakichś 16%, to wychodzi, że pewnie jeszcze mniej.

    Zazdroszczę. U mnie monitor jest mocno ciepły.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2011-08-05 18:41:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 05 Aug 2011 17:17:12 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Podejrzewam, że odbywa się to przez "regulację przeźroczystości
    > matrycy". Ale Ok, pomierzę zmianę mocy przy różnych ustawieniach

    Czyli wychodziłoby, że przy okazji ściągnięcie w dół "jasności" obcina Ci
    możliwą do wyświetlenia paletę barw.

    > Zazdroszczę. U mnie monitor jest mocno ciepły.

    :-[ ]
    U mnie obudowa ma temperaturę taką, jaka w pomieszczeniu panuje... Stojący
    zresztą obok starszy FlexScan L568 zachowuje się dokładnie w ten sam sposób,
    mając podobnie ustawiony poziom jasności.

    [ Cameron: I took an oath to "do no harm." House: Yeah, but it's not like ]
    [ they make you sign it or anything. ]
    [ ("House M.D. 2x01 Acceptance") ]

  • 19. Data: 2011-08-05 21:22:55
    Temat: Re: Jaki UPS doradzacie [OT]?
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Przemysław Ryk pisze:

    > Czyli wychodziłoby, że przy okazji ściągnięcie w dół "jasności" obcina Ci
    > możliwą do wyświetlenia paletę barw.

    Pewnie tak jest. Jak używałem oprogramowania do kalibrowania ustawień
    obraz był jasny, bardzo męczący dla sposobu w jaki korzystam z monitora
    (czyli obróbka tektstu - kodu źródłowego). Jeśli zależy mi na oglądaniu
    grafiki, mogę włączyć wcześniej wykalibrowany profil.
    Głównym powodem dla jakiego zdecydowałem się na PVA są kąty. Przy dużych
    przekątnych ekranu nie da się uniknąć patrzenia na ekran pod kątem. A
    inwersja kolorów pod kątem w TN mnie dobija ;)

    --
    pozdrawiam
    Piotr