  • 1. Data: 2009-05-14 16:35:04
    Temat: Jaki Tuner TVSAT
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Witajcie

    - jaki polacacie tuner to satelitki - co sądzicie o Ferguson HF-8900 HD?
    - jaki konwerter?
    - czy taki tuner będzie odbierał programy niekodowane jeśli nie będzie w nim
    karty (np bez karty Cyfra+)?

    t.

  • 2. Data: 2009-05-14 19:03:50
    Temat: Re: Jaki Tuner TVSAT
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Tomek pisze:
> [...]
    > - jaki konwerter?
    > - czy taki tuner będzie odbierał programy niekodowane jeśli nie będzie w nim

    - do czego ma służyć?
    - adekwatny do wymagań (single, twin, monoblock)
    - tak, każdy poza tunerami od platform (są wyjątki, ale mniejsza o to).

  • 3. Data: 2009-05-14 19:33:14
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

  • 4. Data: 2009-05-14 20:52:17
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > z konwerterów polecam triax'a, ale inne też dadzą rade.

    A ja polecam Golden Interstar. Tanie i dobre. I mają takie ładne żółte
    pokrywki ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 5. Data: 2009-05-15 18:01:56
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > A ja polecam Golden Interstar. Tanie i dobre. I mają takie ładne żółte
    > pokrywki ;-)

    Co więcej, biały plastik pod wpływem warunków atmosferycznych upodabnia
    się do pokrywki ;)

  • 6. Data: 2009-05-15 23:34:18
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 14 May 2009 22:52:17 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

    > A ja polecam Golden Interstar. Tanie i dobre.

    Prawda, ale lista kanałów w tych tunerach to nieporozumienie!
    Kanały za każdym razem maja inne numery w zależności od aktualnie
    wybranego sposobu ich sortowania.
    A jak się włączy nagrywanie wg timera, to tuner wówczas sam sobie
    jeszcze dodatkowo pozmienia te numery!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-05-16 04:56:52
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Prawda, ale lista kanałów w tych tunerach to nieporozumienie!

    Ale ja miałem na myśli konwertery a nie tunery!

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *