-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.rec.telewizja
Subject: Re: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 z?
Date: Tue, 24 Apr 2012 09:32:43 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 35
Message-ID: <jn5rvq$hns$1@inews.gazeta.pl>
References: <4f8e7d9b$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<4f8e8278$1@news.home.net.pl> <jmm96n$svn$1@mx1.internetia.pl>
<9...@4...com>
<jn34u8$eto$1@inews.gazeta.pl>
<b...@4...com>
<4f952967$1@news.home.net.pl>
<4f952ae0$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<jn3gsh$i8m$1@inews.gazeta.pl>
<4f954aad$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
<jn3qfe$g2h$1@inews.gazeta.pl>
<4f965d30$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1335259963 18172 172.20.26.234 (24 Apr 2012 09:32:43 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Apr 2012 09:32:43 +0000 (UTC)
X-User: w.mak
X-Forwarded-For: 94.75.91.13
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:272854
[ ukryj nagłówki ]4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):
> Fakt w rubinach był te nieszczęsny układ delty co powodowało że utrzymanie i
> regulacja zbieżności była bardzo kłopotliwa.
>
> > W rok później wylądowałem na saksach w Sztokholmie w serwisie RTV.
> > Szokiem dla mnie było, że ok 10-letnie kolorowe Philipsy, po wymianie
> > kilku
> > lamp, poprawieniu kilku lutów i drobnej regulacji miały obraz
> > nieporównywalnie
> > lepszy niż w fabrycznie nowym Rubinie.
W sklepach były tam już PILe ale reperowało się głównie stare Delty, to o nich
wcześniej pisałem.
Niektóre miały kilkanaście regulatorów konwergencji a np. Telefunkeny miały
pod kineskopem wyciągany panel, o szerokości całej skrzynki, z rozmieszczonymi
co ok 15mm pokrętłami przeważnie potencjometrów drutowych i kilku cewek.
Było tego do cholery ale wcale nie trzeba było tym często kręcić - zbieżność
dawała się idealnie wyregulować i nie rozjeżdżała się e czasie jak w Rubinie.
Kiedyś, gdy próbowałem skorygować jakieś drobne rozjechanie w rogu, przyszedł
szef, obśmiał się, kazał odejść na kilka metrów i popatrzeć; "przecież tego
nie widać"
>
> No ale u nas w sklepie ZURiT takowego nie kupiłeś. Jedynie w pewexie ale to
> tylko nieliczni mogli sobie pozwolić.
>
By kupić tego Sonego przez miesiąc koczowałem w maluchu pod kilkoma sklepami,
w dzień i w nocy, sprawdzano społeczne listy itp.
Nikt nie wiedział, kiedy i gdzie będzie dostawa.
Przechodnie pytali "za czym kolejka ta stoi?" - za kolorowymi telewizorami -
"za darmo?" - za 30 tysięcy - pukali się w czoło i odchodzili.
A my mieliśmy taką fantazję by kupić ten cud japońskiej techniki.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kablówka z modułem CAM
- Jak dzięki mojemu pomysłowi amerykańce z Google przyspieszyli TV
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- C+ online, w jakiej tv?
- niezależność ośrodków regionalnych TVP
- VOD TVP
- Re: JEST TMT
- Re: Kupic Polsat2 CHCE
- Kurski wróć?
- HBBTV - ktoś używa?
- Antena combo do dvb-t2
- DVB S w telewizorze
- "Orły" w TVP
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=