  • Date: Thu, 19 Apr 2012 14:51:48 +0200
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 z?

    W dniu 2012-04-19 13:33, Waldek Godel pisze:

    > czyli kupiony w zeszłym roku w Polsce w promocji był najprawdopodobniej
    > Samsunga

    o ile pamiętam to od ponad dwóch lat już nie

> [...]
    > przeciętną elektronikę, w dodatku w cenie wyższej od konkurencyjnego
    > sprzętu z niezłym kineskopem i niezłą elektroniką.
    > Owszem, można było kupić telewizor Sony z dobrym kineskopem i
    > ponadprzeciętną elektroniką, ale wtedy cena momentalnie startowała w
    > kosmos.
    > Nie wspominając, że od zawsze ta elektronika Sony była dosyć awaryjna, a z
    > serwisem krucho. Teraz z serwisem nie będzie problemu, bo nikt tego nie
    > naprawia, tylko wymieniają (będzie problem po gwarancji), awaryjność też
    > będzie przeciętna, bo i tak wszystko robią te same małe chińskie rączki.

    to widzę, że masz duże pojęcie o tym.
    ja pracowałem w serwisie panasonic-a i tam mieli problem.
    ja na części czekałem średnio 10 dni, a kolego w serwisie
    sony 1-3 dni.

    > W każdym razie jakoś nie warto chyba bardzo być przywiązanym do firmy,
    > która od wielu lat nie pokazała NICZEGO innowacyjnego, od wielu lat pcha
    > się w bezsensowne zamknięte systemy (i zawsze dostaje po łapach jak takie
    > wypuszcza), nie uczy się dokładnie niczego:

    mają, mają. oczywiście w tv nie są liderem jak kiedyś.
    mieli dobre urządzenia, którymi obstawione były wszystkie
    studia, bary itp.
    np. walkmany mieli cienkie, choć reklama zrobiła swoje. taki
    odtwarzacz panasonic bił na głowe mechanizm sony, który ponoć
    był wstrząsodporny - z plastykowym kołem zamachowym.

    teraz mają dobre konsole, telefony,
    ale to nie czas dla gigantów robiących wszystko.

    > Wracając do telewizorów - jedyne co Sony przez chwilę miało fajne, to dosyć
    > dobrze dopracowane oprogramowanie w smart tv, ale tu już konkurencja dawno
    > ich dogoniła i obecnie to żadne mecyje.

    dogoniła, ale ja i tak wole to od samsunga.
    jak mowa o tym to również panasonic fajnie to rozwiązał

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux