  • 111. Data: 2012-04-29 22:08:56
    Temat: Re: Jaki Smartphone? - komentarz do Pszemola i Skypka
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 29.04.2012 21:25, Waldek Godel pisze:

    > Bądź uprzejmy zostawić wrotkę, jak netykieta nakazuje. Żeby było chociaż
    > wiadomo którego oszołoma z KF wyciągasz.

    sory. Ja tnę cytaty żeby nie trzeba było 5 razy tego samego czytać.
    Poczytaj Go. Ty dość rzeczowe argumenty masz.

    ToMasz

  • 112. Data: 2012-04-29 22:23:22
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    atm (...@v...pl)
    in news:jnhisl$hip$1@node2.news.atman.pl

    > Mam 6 suwakow, zupelnie niezaleznych:
    > 1. music and media
    > 2. in-call volume
    > 3. ringer
    > 4. notifications
    > 5. alarms
    > 6. system
    > Umozliwia mi to dowolne skonfigurowanie glosnosci.

    A do czego jest "system"?

    MSz

  • 113. Data: 2012-04-29 22:29:17
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-29 22:23, Marcin Szumilas wrote:
    > Quoted:
    > atm (...@v...pl)
    > in news:jnhisl$hip$1@node2.news.atman.pl

    > A do czego jest "system"?
    >

    > MSz

    -dzwieki klawiszy przy wybieraniu numeru
    -dzwieki dotkniecia
    -dzwieki blokowania ekranu

  • 114. Data: 2012-04-29 22:36:32
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-28 23:00, Pszemol pisze:

    > Najważniejsze jest że jak dzwonię po karetkę to mi się nic nie zacina :-)
    > A co do Siri - nie mam, bo mam stary model bez tego ficzerka...
    >
    > Przetestowałem sobie jailbreak i jest to nie dla mnie. Telefon traci
    > niezawodność, zaczyna się właśnie dziać jakaś magia, wieszanie się itp.
    > Jeśli na tym ma polegać Android i wieszający się zrootowany iPhone
    > jest tylko jego namiastką to ja nie chcę Androida :-)

    :-D

    http://simblog.pl/100-powodow-aby-wykonac-jailbreak-
    ios-wideo

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 115. Data: 2012-04-29 22:40:15
    Od: atm <...@v...pl>

    > :-D
    >
    > http://simblog.pl/100-powodow-aby-wykonac-jailbreak-
    ios-wideo

    To tez jest niezle, chinscy przemytnicy musieliby dokupic jeszcze reszte
    szpeja, zeby to mialo sens ;]
    http://gizmodo.pl/biustonosz-ze-schowkiem-na-iphonea
    /

  • 116. Data: 2012-04-29 22:54:47
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > do niej nie należysz. Chcesz telefon który działa i możesz na nim polegać.
    > Potrzebujesz iPhone4. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz lekko używany
    > iPhone4 za ciut więcej niż 1000zł. Jeśli te 1000zł to bariera nie do
    > przeskoczenia
    > (czemu nie? kredytu nie możesz mieć?) to zawsze jest iPhone 3GS, ale
    > jest on
    > wyraźnie wolniejszy od iPhone4 i możesz być niezadowolony z mulenia jak
    > z tym swoim Androidem na Spice. Polecam gorąco iPhone4.
    > Wydasz ciut więcej kasy ale będziesz bardzo zadowolony!

    Ile punktow z tej listy zostalo juz usunietych? ;]
    http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=951913

  • 117. Data: 2012-04-30 01:43:19
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 22:08:56 +0200, ToMasz napisał(a):

    > sory. Ja tnę cytaty żeby nie trzeba było 5 razy tego samego czytać.
    > Poczytaj Go. Ty dość rzeczowe argumenty masz.

    Kiedyś czytałem, ależ ileż można czytać ten sam bełkot w kółko? Na niego
    żadne argumenta nie podziałają
    http://eatliver.com/i.php?n=8773

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 118. Data: 2012-04-30 01:59:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:jnk8ob$os$1@inews.gazeta.pl...

    > :-D
    >
    > http://simblog.pl/100-powodow-aby-wykonac-jailbreak-
    ios-wideo

    Myślę, że jest tam najwyżej 99 powodów, bo ukrycie czasu/zegara
    na ekranie logowania się NIE JEST w mojej opinii powodem do
    uwolnienia iPhone z więzienia... Innymi słowy ta lista jest mocno
    naciągana i największym problemem jaki ja widzę to utrata
    niezawodności telefonu.

  • 119. Data: 2012-04-30 02:06:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    > A oszuści typu cegła w paczce to inna sprawa, też się dałem naciąć, ale
    > wtedy przynajmniej policja się takim zajmuje a allegro zwraca kasę.

    Tak trochę off-topic... ale w jaki sposób będziesz próbował
    udowodnić komuś że Ci wysłał cegłę w paczce?
    Dużo kupuję na eBay, i jeszcze mi się coś takiego nie zdarzyło,
    ale trochę mnie, szczerze mówiąc, wystraszyłeś...
    W zeszłym tygodniu kupowałem nowy odkurzacz do prania
    dywanów Hoovera... Paczka 10 kg - równie dobrze mogły być
    cegły i nie wiem jak mógłbym udowodnić że on te cegły tam dał?

  • 120. Data: 2012-04-30 04:10:23
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-29 17:22, Pszemol pisze:

    > Nie wiem gdzie jechał, ale pewnie gdzieś w szczere pola Suwałk
    > skoro sklepów w okolicy nie było z ładowarkami :-)))))

    Choćby jechał i na Księżyc to jak mu się po drodze ładowarka zepsuje /
    zgubi to małe szanse, że akurat natknie się na jakiegoś ajfoniarza, co
    go superkablem poratuje...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/