    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Sat, 19 May 2012 00:36:17 +0200
    <jnh5vq$mn5$1@news.dialog.net.pl> <j...@p...onet.pl>
    <jni2vk$2aq$1@node2.news.atman.pl> <j...@p...onet.pl>
    <jnksaf$f66$2@node2.news.atman.pl> <j...@p...onet.pl>
    <jnn158$o7l$1@node2.news.atman.pl> <j...@p...onet.pl>
    <jntpbm$g4k$1@inews.gazeta.pl>
    <4fb64fc8$0$54108$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb.com>
    <jp5j8m$j1k$1@inews.gazeta.pl>
    <4fb65362$0$54115$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb.com>
    <jp5kde$ltv$1@inews.gazeta.pl>
    <4fb658ac$0$54075$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb.com>
    <jp5uqd$ejr$1@inews.gazeta.pl>
    <4fb6bc8d$0$54109$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb.com>

    Dnia Fri, 18 May 2012 23:18:17 +0200, Skrypëk napisał(a):
    > A niedawno się androidziarze naśmiewali, że oni nie muszą nosić ze sobą
    > wiadra gadżetów obok smartfona.

    No przeciez proponowalem w domu ladowac a nie nosic :-)

    Tym niemniej tych ladowarek to juz troche za duzo, mogliby w koncu sie
    zdecydowac na to jedno usb.

    Ale to z Androidem nie ma nic wspolnego.

    > Bo wytrzymuje od rana do wieczora?

    Z wlaczonym GPS ?

    > Faktycznie, powinien był kupić Galaxy Nexus i narzekać przez całą drogę, że
    > żre baterię jak opętany i na głowie trzeba stawać instalując aplikacja
    > tuningujące, żeby przetrwał parę godzin.
    > Wtedy by nie było gówno?

    no nie, wtedy bys mial wypasiony telefon.
    a taki musi doic baterie. Ale wiesz co masz i dlaczego doi :-)

    > W górach słońce opala bardzo szybko. Do dzisiaj mi skóra schodzi po majówce.

    Jak nie jest schowane za chmurka.

    > Ale co to ma wspólnego z wydajnością baterii?

    Baterii slonecznej !

    > Po co? Jak wszystko podłączę to mogę spać spokojnie.

    A jak nie podlaczysz ?

    > Jak ma mikrousb to pewnie da. Stoją takie w lesie?

    W dzikim lesie nie. Ale w gorskich schroniskach tak.

    J.